Destinia.com
Trip.com
StayForLong
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Kunne gi rom til mange på kort varsel når flyene ikke gikk som de skulle
Gode senger
Framstår forholdsvis rent ( med unntak av stort håndavtrykk på vindusruta og noe uidentifisert på gardinet), men når man ankommer etter midnatt etter x ant timer flytrøbbel og bare må sove, ser man ikke så nøye etter...
Hyggelig nattevakt
Sen utsjekk ( kl12)

Anleggsmaskiner RETT utenfor vinduet begynner å jobbe og BRÅKE kl 7.30!
Kun en person i resepsjonen til å ta imot 2 busslass mennesker som skulle ha rom . Hun jobbet bra og var hyggelig, men det ble lang kø inne og ute, liten/ingen avstand mellom mennesker som sto i kø. Opplevdes ubehagelig mtp smittevern
Ikke akkurat nyoppussede rom.... Fikk 2 enkeltsenger og 2 nedbrettbare senger på et rom som minnet mest om en ferjelugar

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, TeamJAKS
CIC Hospitality, Agency / Consultant på Gardermoen Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei team JAKS, tusen takk for din tilbakemelding etter endt opphold.

Dessverre kan det være utfordrene når fly blir kansellert, dette er gjerne på kort varsel og derfor kan det være problematisk å få inn ekstra bemanning.

Gardermoen airport hotel gjør vårt ytterste for å tilrettelegge for at gjester skal overholde smttevernsreglene, hotellet følger de tiltak som er anbefalt av NHO reiseliv.

Jeg håper vi får anledning til å ta deg i mot på et senere tidspunkt, spør gjerne etter våre nyeste rom.

Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Kort shuttle tur og god beliggenhet nær flyplassen
Veldig hyggelig og service innstilt personale
En ny og en eldre avdeling på hotellet
Rene og greie rom med gode senger
Fin restaurant og bar
Veldig bra frokost

Dato for oppholdet: januar 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Culture18652
CIC Hospitality, Agency / Consultant på Gardermoen Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Culture,

tusen takk for din anmeldelse av Gardermoen airport hotel!

Det er spesielt hyggelig at du nevner vårt fantastiske personalet, de gjør sitt ytterste for at våre gjester skal få en god reise videre.

Vi gleder oss til å se deg igjen!

Anmeldt 3. februar 2020

Veldig lytt til gangen, hørte hver og en som gikk forbi rommet. Hadde heller ikke noe melkefri middag, også eneste eggrett til frokost var bare eggerøre med melk, trist for folk med melkeallergi. Ble middag på Cirkel K for oss.

Dato for oppholdet: februar 2020
3  Takk, M-h-m-8-4kex
Anmeldt 17. desember 2019 via mobile enheter

Et litt eldre enkelt greit nok for en natt når man skal videre med fly grytidlig fra Gardermoen flyplass neste morgen,god seng,koster 140 kroner med buss mellom flyplassen og hotellet ,noe jeg mener burde være inkludert i prisen da selvr hotellet har navnet"airport" i seg.bra med frokost som serves fra klokken 0400,så man har litt tid til å rekke tidligste fly,dette syns jeg var best med hotellet,god frokost med ferskt brød,kjøttpålegg,ost,smør,melk,juice,yoghurt,biola etc,mulig de har et bedre utvalg senere ,men veldig god frokost

Dato for oppholdet: desember 2019
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, anderstraumur
Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Har vært på dette hotellet flere ganger ifm konferanse. Gode fasiliteter, og gode fellesområder. Be om å få rom i den mest nyoppussede delen. Noe støy fra flyene, men det kan nesten ikke unngås på et slikt sted.

Eneste minus er at maten kunne vært mye bedre, men man finner alltids noe å spise.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Weibchen