“Uhøflig og udugelig ansatt”
Anmeldelse av Parken Oslo Airport

Parken Oslo Airport
Vurdert som nr. 21 av 25 Restauranter i Gardermoen
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Vanvittig treig fyr med hettejakke på bak disken, sto i kø en halv evighet. Etter å ha gjentatt bestillingen 3 ganger fikk jeg to av de tre tre sandwichene jeg hadde bestilt, og måtte betale en gang ekstra siden han ikke hadde slått inn den tredje før han hentet maten i disken. Da jeg satte meg ved bordet og åpnet posene viste det seg at den ene var feil type. Etter å ha stått i kø igjen ca. fem minutter mens fyren strevde med å lage to kaffe, påsto han at det var dette jeg hadde bestilt. Fikk til slutt kranglet meg til en ny, med beskjed om å ikke bestille focaccia med brie og salami hvis det var ciabatta med ost og skinke jeg ville ha. Går aldri hit igjen.

Takk, EirikAske

Anmeldt 15. november 2018

Vi hadde et besøk her ved siste flyging via Gardermoen. Det ble ikke noen uforglemmelig opplevelse. Det hele var skuffende og ganske så overpriset. Blir neppe noen gjentakelse her.

Takk, ors99
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Før jeg rakk og sette meg ned her med maten min, fikk jeg slengt i trynet av en sur og svært uhøflig ansatt at «håper du rydder opp etter deg». Folk som støtter beina sine til stolene her får ikke et spørsmål om de kan ta beina sine ned, her går den ansatte og drar stolen vekk uten forvarsel. For og ikke begynne å snakke om prisene for simpelte og vanelige varer! Parken kan gjøre seg en tjeneste: legg ned

Takk, Silje G
Anmeldt 27. september 2018

Det hender du må ta et raskt måltid underveis. Vi prøvde Parken. Matbiten med ost og skinke holdt ikke mål. Osten var hard og misfarget. Hadde nok ligget der og tørket hele dagen.. Når de tar 49 kr for en liten croissant, må det være litt klasse over den!

Takk, vsvidar
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Den «ansatte» bak kassen hadde ikke opplæring til å lage en kopp kaffe og kakao. Evig lang kø for å ikke få noe og han var den eneste på jobb søndag ettermiddag med mange reisende. Anbefales ikke

Takk, takrab

Reisende som så på Parken Oslo Airport, så også på

Har du vært i Parken Oslo Airport? Del dine erfaringer!