Per B
    kr 1 675
4.0 km fra Thon Hotel Oslo Airport
Se flere hoteller i Gardermoen
Anmeldt 21. desember 2018

Dette konferansehotellet er generelt svært bra, med god standard og veldig serviceinnstilte ansatte. Shuttlebuss til hotellet er et nødvendig handicap hotellet har, i likhet med de fleste hotellene ved Gardermoen flyplass, denne gangen var bussen iskald, men det kan man jo ikke klandre hotellet for.

Romtips: Unngå rom nær inngangen, ofte ansamlinger av folk, og røyking
Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Lars B
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Kjære Lars B,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen.
Ekstra hyggelig er det at du trekker frem vårt personale - dine positive kommentarer vil selvfølgelig bli delt med hele vårt team.

Vi håper å ønske deg velkommen tilbake til oss i nær fremtid og ønsker deg en god start på det Nye året!

Anmeldt 24. november 2018

Meget godt egnet kurshotell.. Stort pluss for shuttelbussen til og fra Gardemoen.
Velsmakende og variert mat. Flotte rom og gode senger.Akseptabel pris. God service. Dette hotellet vil jeg besøke igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Navigator499011

Kjære Navigator499011,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på å høre at du har hatt et fint opphold hos oss. Jeg kan lese ut ifra din tilbakemelding at dine forventninger er innfridd, ingenting gleder oss mer!

Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake i aller nærmeste fremtid!

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Var på todagers kurs på dette hotellet. Synes kurset fløt bra og følte kursvertene fikk hjelp når de hadde behov for det. Ellers må jeg skryte veldig av maten vi fikk. Frokosten var fantastisk. Så mye forskjellig. Mye virket også hjemmelaget. Så bra start på dagen. Lunsjen fløt også veldig bra selv om det var masse folk som skulle ha mat. Men det som imponerte mest var det stilige pause maten vi fikk. Føler vanlig pausemat på kurs er frukt og litt twist. Kanskje noe søt i en to pause. Her var det i pause nr 1 frukt, god havregrøt, noen rundstykker som kunne smøres og kanelboller. I to pausen var det knekkebrød med pesto,tapenade og hummus samt kaker og juice. Så tommelen opp for maten på dette kurset. Motivasjonen ble gått fylt på i pausene. Ellers var det fine rom, med store bad. De var også drillet i å ha store mengde folk på hotellet. Så utsjekken hadde de løst bra. Er det noe å sette fingeren på er det at fitnessrommet kunne vært større. Det var rimelig fult der når vi skulle skvise inn en økt mellom kurs og middag. Innsjekk kunne også vært mer effektiv.

Takk, kinehj
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Var her på konferanse med 250 deltagere. Stort og luftig kurslokale med god lyd. Proft gjennomført og mat og drikke av god kvalitet gjennom dagen. Buffet til lunsj begge dager. Til tross for mye folk fløt det godt. Ikke hotellets skyld at det hoper seg opp innimellom. God middag, men festmiddag så vet ikke om det gjenspeiler maten på hotellrestauranten. God standard «norsk» hotellfrokost. Godt utvalg. Store, fine og lyse om. Ett fresht hotell. Praktisk med shuttelbuss fram og tilbake til flyplassen

Takk, theoballdus
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Bestilte dette hotellet før neste dags flyreise, fordi vi hadde tenkt å kose oss med en god middag om kvelden. Etter over en times venting fikk vi beskjed om at vi dessverre ikke fikk bord da da det var helt fullt. SVÆRT SKUFFENDE, da vi vel tok det for gitt at vi som overnattende gjester på hotellet skulle kunne få servert middag. Erstatningen ble en «sådær» pizza, som på ingen måte noen av oss er fan av. Skal vurdere nøye hvilket hotell vi velger neste gang.

1  Takk, TerRS