Gratis avbestilling frem til 01.10.21
Priceline
eDreamsUSD 136
Agoda.comUSD 142
Anmeldt 24. juli 2020

Til å være et budsjetthotell var dette en stor positiv overraskelse. Har ligget på de fleste hoteller rundt Gardermoen men aldri på dette.

Ble møtt av en veldig trivelig og serviceinnstilt medarbeider ved innsjekking, noe som alltid gir et bra førsteinntrykk.

Der jeg hadde forventet et standard halvslitent rom med lite bad og ingenting ekstra må jeg si at jeg ble glad da jeg åpnet døren denne gangen.

Rommet var utstyrt med alt jeg ofte savner på mange hotellrom i Norge.
Vannkoker og poser med pulverkaffe. Det var også safe samt en minibar som riktignok ikke hadde innhold, men bruker det som kjøleskap. Og ikke minst et skrivebord slik at jeg fikk åpnet laptop'en og jobbet litt fra rommet.

Badet var også stort og flott.
Og både seng og puter var veldig komfortable så jeg sov veldig godt den natten.

Morgenen etter fant jeg også en kaffemaskin med kapsler nede ved resepsjonen og pappbeger slik at jeg kunne kick-starte dagen med en frisk kaffekopp. En del hoteller tar betalt for en sliten kopp pulverkaffe men her var det bare å forsyne seg.

Er litt grådig på femmerne når jeg gjør anmeldelser, da må det være noe ekstra. Den gratis kapselkaffe-koppen samt gode kundeservicen gjorde susen her så det er ingen tvil; Dette blir hotellet jeg alltid vil foretrekke når jeg må overnatte på Gardermoen og kan trygt anbefale andre å gjøre det samme!

2  Takk, Paal_Kri
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med rene, fine rom og flott personale. God meny frokost til tross for tilrettelegging ifbm corona virus. Absolutt et hotell jeg vil benytte flere ganger i fremtiden. Passe avstand til OSL.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, JonnyI7
Anmeldt 7. mai 2020

Vi hadde behov for overnatting selv i disse corona tider. Restauranten var stengt men det var mulig å kjøpe baquetter og drikke i resepsjonen. Hyggelig betjening. Rommet var rent og pent. Frokosten var bra selv om betjeningen hadde restriksjoner å forholde seg til. Dette løste de elegant. Vi håper å komme tilbake når alle restriksoner etc rundt corona pandemien er over.
Det som kan trekke litt ned er prisen for parkering. Vi var fornøyd og anbefaler dette overnattingsstedet.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, Ole_J2101
Anmeldt 3. april 2020

Som de fleste ganger jeg har overnattet påThon Airport Gardermoen ble også denne gangen en hyggelig opplevelse. Fra mottakelsen på hotellet, via service på rommet - til hotellets begrensede servering var denne en anerkjent behandling av gjest! Når frokosten besto av 4 valg for tallerkenrett - så skyldes dette corona-situasjonen og har ikke noe med sparekniv å gjøre som en gjest uttalte seg om. En riktig avgjørelse av ledelsen som høstet min store sympati! Takk Thon!

Romtips: Rom -001-7 er de etter min mening best
Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, Keinapel
Anmeldt 6. mars 2020

Gleder oss til å komme tilbake på dette hotellet nå i helgen.
Her er det alltid rent og pent, flotte rom og nydelig frokost. Hyggelig betjening og kjempegod service. Hotellet ligger kort vei inn til Jessheim is-og flerbrukshall hvor vi skal tilbringe helgen i NMF øst Konkurranse for drill. Samt kort vei til Gardermoen lufthavn. God helg!

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, Monica S
thonosloairport, Kundeansvarlig på Thon Hotel Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Hei Monica S,

1000 takk for at du deler din herlige og full poeng tilbakemelding!

Det varmer opp servicehjertet vårt å høre at dere får så fine opphold hos oss. Vi bare håper at konkurransen gikk som det ønsket :-)

Velkommen skal dere være med masse smiler fra hele team på Thon Hotel Oslo Airport.

Roberto