Veronica
    kr 1 560
5.6 km fra Thon Hotel Oslo Airport
Se flere hoteller i Gardermoen
Anmeldt 3. august 2020

Nå har jeg og familien testet to hoteller nært Gardermoen flyplass i nesten samme tidspunkt: Quality Airport Hotel Gardermoen og Thon Hotel Oslo Airport. Av disse to hotellene vil jeg anbefale Thon Hotel Oslo Airport helt klart. Thon hotellet var billigere, mye bedre rom med bedre plass, gratis parkering (i sommer), mer fasiliteter (isbitmaskin, skopussemaskin), finere fasiliteter, og litt bedre frokost. Quality hadde kanskje litt mer utvalg i frokosten, men Thon hadde bedre kvalitet på maten og vennligere og mer personell. Frokosten hadde også bedre tilbud for de med allergi. Det var også et stort pluss at Thon hadde kaffe og Te tilgjengelig på rommet og til og med de-caf :)

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, alfingew2017
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Det er ikke mulig å senke temperaturen på rommet ved hjelp av termostat. Her må en åpne vinduer. Våknet midt på natten svett og varm. Finnes ikke kald trekk i ventilasjonen. Har ikke spist frokost enda, men det er noe jeg gleder meg til. 30.07.2020

1  Takk, HenningStrauss
Anmeldt 24. juli 2020

Til å være et budsjetthotell var dette en stor positiv overraskelse. Har ligget på de fleste hoteller rundt Gardermoen men aldri på dette.

Ble møtt av en veldig trivelig og serviceinnstilt medarbeider ved innsjekking, noe som alltid gir et bra førsteinntrykk.

Der jeg hadde forventet et standard halvslitent rom med lite bad og ingenting ekstra må jeg si at jeg ble glad da jeg åpnet døren denne gangen.

Rommet var utstyrt med alt jeg ofte savner på mange hotellrom i Norge.
Vannkoker og poser med pulverkaffe. Det var også safe samt en minibar som riktignok ikke hadde innhold, men bruker det som kjøleskap. Og ikke minst et skrivebord slik at jeg fikk åpnet laptop'en og jobbet litt fra rommet.

Badet var også stort og flott.
Og både seng og puter var veldig komfortable så jeg sov veldig godt den natten.

Morgenen etter fant jeg også en kaffemaskin med kapsler nede ved resepsjonen og pappbeger slik at jeg kunne kick-starte dagen med en frisk kaffekopp. En del hoteller tar betalt for en sliten kopp pulverkaffe men her var det bare å forsyne seg.

Er litt grådig på femmerne når jeg gjør anmeldelser, da må det være noe ekstra. Den gratis kapselkaffe-koppen samt gode kundeservicen gjorde susen her så det er ingen tvil; Dette blir hotellet jeg alltid vil foretrekke når jeg må overnatte på Gardermoen og kan trygt anbefale andre å gjøre det samme!

2  Takk, Paal_Kri
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med rene, fine rom og flott personale. God meny frokost til tross for tilrettelegging ifbm corona virus. Absolutt et hotell jeg vil benytte flere ganger i fremtiden. Passe avstand til OSL.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, JonnyI7
Anmeldt 7. mai 2020

Vi hadde behov for overnatting selv i disse corona tider. Restauranten var stengt men det var mulig å kjøpe baquetter og drikke i resepsjonen. Hyggelig betjening. Rommet var rent og pent. Frokosten var bra selv om betjeningen hadde restriksjoner å forholde seg til. Dette løste de elegant. Vi håper å komme tilbake når alle restriksoner etc rundt corona pandemien er over.
Det som kan trekke litt ned er prisen for parkering. Vi var fornøyd og anbefaler dette overnattingsstedet.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, Ole_J2101