ZenHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
2025 av 692 anmeldelser
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi ble tatt godt i mot sent på kvelden etter en lang reise. Som thonmedlem fikk jeg en flaske vann som ble satt stor pris på, pluss for tilgang til isbiter. Rent og fint rom. Fikk en god natts søvn i rolige omgivelser. Beste hotellfrokosten jeg har spist! Top-notch

1  Takk, carolineblomvik
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Veldig sur og lite imøtekommen svensk kvinne i resepsjonen , veldig frekk og utrivelig i sine svar og service .

Skitne bord i restauranten, lobby , rommet ,buffeen bar preg av mye griseseri.

Som det og planlegge for dem et enkelt gjenglemt bank kort var vanskelig for de og holde det de lover og informere om avvik på dette når man er i karantene på rommet.

Var denne gangen veldig skuffet og null fornøyde

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, AwJ1980Norway
Anmeldt 4. august 2020

Hotellet ligger nært E6 og har stor gratis parkeringsplass.
Vi ble møtt av en serviceinnstilt ansatt som ga oss et flott rom som var både rent og smakfult innredet. Kaffe og te finnes på rommet samt kald drikke i eget kjøleskap. Rommet er også utstyrt med to vasker på badet og hadde paraply og skoskje for den som skuelle trenge det.
Frokosten har alt man trenger for å starte en god dag, trivelig personell, varm og kald mat samt frukt og croissant til kaffen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, veronicaogmorten
Anmeldt 3. august 2020

Nå har jeg og familien testet to hoteller nært Gardermoen flyplass i nesten samme tidspunkt: Quality Airport Hotel Gardermoen og Thon Hotel Oslo Airport. Av disse to hotellene vil jeg anbefale Thon Hotel Oslo Airport helt klart. Thon hotellet var billigere, mye bedre rom med bedre plass, gratis parkering (i sommer), mer fasiliteter (isbitmaskin, skopussemaskin), finere fasiliteter, og litt bedre frokost. Quality hadde kanskje litt mer utvalg i frokosten, men Thon hadde bedre kvalitet på maten og vennligere og mer personell. Frokosten hadde også bedre tilbud for de med allergi. Det var også et stort pluss at Thon hadde kaffe og Te tilgjengelig på rommet og til og med de-caf :)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, alfingew2017
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Det er ikke mulig å senke temperaturen på rommet ved hjelp av termostat. Her må en åpne vinduer. Våknet midt på natten svett og varm. Finnes ikke kald trekk i ventilasjonen. Har ikke spist frokost enda, men det er noe jeg gleder meg til. 30.07.2020

1  Takk, HenningStrauss