Gratis avbestilling frem til 05.02.22
Gratis avbestilling frem til 06.02.22
Booking.comUSD 137
ZenHotels.comUSD 151
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Dette hotellet har bare blitt bedre med årene...Bra mat i restauranten, knallbra frokost store fine rom ! 5 minutter i taxi fra flyplassen, men enda bedre shutterfly buss, billig og rask hotellet Anbefales, ett av de beste på Gardermoen

2  Takk, Nita553
Anmeldt 11. august 2020

Store og pene rom. Anbefaler hotellet. Hotellet ligger i et område med lite støy. Varmt og behagelig på det store og romslige badet med dobbel vasker. Meget lett å få parkert nært hotellet. Meget hyggelig personale som sørger for at oppholdet blir utmerket.

Romtips: Hotellet ligger i et rolig område.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Kildegaard63
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi ble tatt godt i mot sent på kvelden etter en lang reise. Som thonmedlem fikk jeg en flaske vann som ble satt stor pris på, pluss for tilgang til isbiter. Rent og fint rom. Fikk en god natts søvn i rolige omgivelser. Beste hotellfrokosten jeg har spist! Top-notch

1  Takk, carolineblomvik
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Veldig sur og lite imøtekommen svensk kvinne i resepsjonen , veldig frekk og utrivelig i sine svar og service .

Skitne bord i restauranten, lobby , rommet ,buffeen bar preg av mye griseseri.

Som det og planlegge for dem et enkelt gjenglemt bank kort var vanskelig for de og holde det de lover og informere om avvik på dette når man er i karantene på rommet.

Var denne gangen veldig skuffet og null fornøyde

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, AwJ1980Norway
Anmeldt 4. august 2020

Hotellet ligger nært E6 og har stor gratis parkeringsplass.
Vi ble møtt av en serviceinnstilt ansatt som ga oss et flott rom som var både rent og smakfult innredet. Kaffe og te finnes på rommet samt kald drikke i eget kjøleskap. Rommet er også utstyrt med to vasker på badet og hadde paraply og skoskje for den som skuelle trenge det.
Frokosten har alt man trenger for å starte en god dag, trivelig personell, varm og kald mat samt frukt og croissant til kaffen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, veronicaogmorten