Booking.comUSD 156
FindHotelUSD 155
ZenHotels.comUSD 171
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hadde to overnattinger. Rommene har bra størrelse. Gode senger. Rent og pent. Betjeningen var imøtekommende og behjelpelig med det vi trengte. Ikke noe støy fra trafikk eller fly. Frokosten var også veldig god.

Takk, 763elisabethw
Anmeldt 9. juni 2021

Jeg var på Thon Hotel i karantene.
Jeg hadde en fantastisk tid.
Hotellet er veldig smakfullt og har alt en person trenger.
Tjenesten var hyggelig og hjelpsom.
Maten er variert og veldig velsmakende.
I tillegg er det en fantastisk park med en vakker innsjø i nærheten.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Witalij77
Anmeldt 20. april 2021

Må si meg imponert over dette hotellet i karantene. Maten jeg fikk var god, variert og nok (mengdemessig). Rommet var stort og rent. Vi fikk rene håndklær ganske ofte. Jeg kan ikke klage på noe, takk for at dere gjorde at jeg ikke hatet karantenen!

Dato for oppholdet: april 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Nuriaes16
Anmeldt 14. april 2021

Jeg har nylig avsluttet et 8-dagers opphold på hotellet. Rommet var romslig og komfortabelt å bo på. God og bekvem seng, stort bad med gode fasiliteter, men det er først og fremst de ansatte som gjør oppholdet trivelig. Utrolig snille og serviceinnstilte folk som er der for deg døgnet rundt og holder stemningen oppe, selv i kjipe dager :)

Romtips: go for a superior room to get enough space
Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, 833oliwias
Anmeldt 20. desember 2020

Dette Hotellet leverer over gjennomsnittet med kvalitet på Service , God Mat , Flotte rom med nydelige senger og rene delikate Bad ! Renslighet er her på Topp , overalt !! Praktfulle senger , og deilig rent sengetøy og håndklær ! Vi sier det er en opplevelse og bo her !

Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no