Booking.comUSD 156
TripadvisorUSD 155
Trip.comUSD 165
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Kjempefint hotell! Rent,svært pent og komfortabelt. Deilig frokost. Manglet ingenting. Det eneste aberet var at det pga covid ikke går shuttlebuss mellom flyplass og hotell. Måtte ut med rundt 800 kr tur/retur med taxi. Men hotellet er jeg strålende fornøyd med.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Johanna Miriam D
Anmeldt 30. juli 2021

Store fine rom, rent og stilfult. veldig god frokost, barna super fornøyd. Det eneste negative vi har å utsette på oppholdet er at parkeringen skulle vært inkludert i hotellets opphold. Vi skulle fram og tilbake til flere plasser over tre dager og ble litt ekstra styr å passe på parkeringen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, snia123
Anmeldt 25. juli 2021

Flott og stort rom. Frokosten var kjempe god som den vanligvis er på Thon hoteller. Hyggelige ansatte. Skal jeg si noe negativt må det være at parkeringen burde vært inkludert i romprisen. Jeg anbefaler dette hotellet, og kommer til å bruke dette hotellet neste gang jeg er ved Gardemoen.

Takk, Richard B
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hadde to overnattinger. Rommene har bra størrelse. Gode senger. Rent og pent. Betjeningen var imøtekommende og behjelpelig med det vi trengte. Ikke noe støy fra trafikk eller fly. Frokosten var også veldig god.

Takk, 763elisabethw
Anmeldt 9. juni 2021

Jeg var på Thon Hotel i karantene.
Jeg hadde en fantastisk tid.
Hotellet er veldig smakfullt og har alt en person trenger.
Tjenesten var hyggelig og hjelpsom.
Maten er variert og veldig velsmakende.
I tillegg er det en fantastisk park med en vakker innsjø i nærheten.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no