Expedia.comUSD 142
Vio.comUSD 142
EtripUSD 142
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Var her 4 dager på konferanse. God mat, hyggelig personale og bra konferansefasiliteter og et bra trimrom! Stedet anbefales.

Lurer på hva UNICEF får av Choice når jeg valgte å ikke få rengjort rommet en dag, og hvilke betydning dette har for lønns-og arbeidsvilkår for de ansatte! Vil gjerne ha et svar av hotellet!

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 282christopherb
Anne-Margrethe T, General Manager på Quality Airport Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

For hvert rom våre gjester ber oss om å ikke rengjøre, donerer hotellet 10 kr. pr. natt til Unicef. Når det gjelder våre renholdere endrer det ikke deres arbeidsvilkår da vi disponerer de til annet renhold på alle våre fellesareal.

Vi er opptatt av å være med å gjøre en forskjell, og er stolt av å kunne bidra på denne måten.

Vi takker for at du spør om dette, så vi kan gi et riktig svar til deg.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss :-)

Quality Airport Hotel

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Var på konferanse her. Det ble en bra opplevelse med et par unntak.
Kaldt vann i dusjen og dårlig lyd i konferansesal.
Ellers, meget bra.
Store rom, trivelig barområde (uten de store drinkopplevelsene), meget bra lunsj, god frokost og bra middag.
Trivelig personale.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Adventures67

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi beklager utfordringen vi hadde og vil informere deg om at vi etter deres opphold har utbedret dette.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake, så du får oppleve vårt produkt 100 %

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Flotte rom, flotte mingleområder, hyggelig betjening, kjip lunsj, utrolig langtekkelig tre-retter på kvelden. Etter lang dag tok jeg tidlig kveld, men det viste seg å være håpløst å få en god natts søvn! Helt enig med en som beskrev at det var som å sove i et diskotek! Hjalp ikke med sov i ro i ørene når senga hoppet av lyden (bassen) av musikk i hele området. Kan ikke huske at jeg har opplevd noe som dette før, overnatter relativt ofte på hotell. Vil nok ikke bo her igjen uten at jeg «må»! Synd at partyliv prioriteres før muligheter for å kunne få sove før ny dag med konferanse. Dette skrives på natta da søvn er umulig - kanskje frokosten blir bra, og ny lunsjmulighet! Virkelig synd. Pluss for rocke-ringer som dekor på rommet!

1  Takk, ReiseALM

Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding.

Vi har tatt dine kommentarer videre internt, og vil selvfølgelig iverksette tiltak slik at ingen behøver å oppleve dette igjenn.

Håper du kommer tilbake til oss, så skal vi sørge for en bedre opplevelse.

Quality Airport hotel Gardermoen

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Overnattet ifm tidlig flyavgang neste morgen. Fikk et fint rom i 4. Etasje med utsikt. Ikke støy fra trafikk. Sparsom og minimalistisk innredning som det ofte er på Quality. Hotellstandard nærmere 4, men det trekker ned at det var lange svarte hår både i servanten og på toalettet, så her har ikke rengjøringen vært bra. Bra restaurant i hotellet, serviceminded personale. Liten frokost kl 04, men helt greit. Stor frokost fra kl 06. Buss til flyplassen fra kl 04.30.

Takk, Oddrun K

Tusen takk for konstruktiv og hyggelig tilbakemelding!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Anbefaler hotellet som har sentral beliggenhet kun 10min fra flyplassen. Buss hver 10.min. Flott rom med god lift, god seng og helt lydisolerte. God plass på rommet og rent. Ta med treningstøy om du har en halvtime til overs. Fint treningsrom med bra utstyr og superbra sti i skogen rett ved der du kan jogge eller gå. Frokost med alt du kan ønske deg av godsaker og sunne alternativer. Ved møterommene er det t.o.m. iskrem-maskin.

Takk, annesT9707OU

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss!