Expedia.comUSD 142
Vio.comUSD 142
Trip.comUSD 142
Anmeldt 19. november 2018

Fint og romslig hotell som er verdt et besøk. Bodde i nyoppusset del med flotte rom. God mat i restauranten og hyggelige ansatte, ikke veldig mye mat for pengene. Fint treningsrom, men manglet god lufting/aircondition. Morsomt med shuffleboard og fussball spill i baren. Minus for at baren stengte tidlig, virket som de ansatte var mer ivrig på å gå hjem for kvelden enn å spille bra musikk for gjestene. Ikke spesielt blide var de heller. God frokost, men minimale og små boller til å ha frokostblanding i.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Klm0301
Anne-Margrethe T, General Manager på Quality Airport Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2019

Kjære Kim!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Vi har tatt opp dine konstruktive tilbakemeldinger, og vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til ett enda bedre hotell.

Det er av våre gjesters tilbakemeldinger vi blir bedre :-)

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Dette er et stort hotell tilrettelagt for konferanser og reisende som skal med fly. For å komme til hotellet må man ta bussen som koster 70kr per vei. Siden dette er første stopp tar det kort tid før man kommer til hotellet, men noe tid før man er på OSL.

Heldigvis var jeg heldig å få et bra rom, men noen av de jeg deltok sammen med klaget at de synes ikke romer var rengjort skikkelig. Også en hadde tett sluk. Om dette var brakt videre til hotellet fra den enkelte er jeg uviss.

Hotellet er også aktuell hvis du skal reise med fly, mener rompris var Ok i forhold til hva hotellets tilbud.

2  Takk, KVTL
Anne-Margrethe T, General Manager på Quality Airport Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi er stolte over å ha re-åpnet vårt nye hotell, og har fått mye positiv respons.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake :-)

Hotelldirektør

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Var her 4 dager på konferanse. God mat, hyggelig personale og bra konferansefasiliteter og et bra trimrom! Stedet anbefales.

Lurer på hva UNICEF får av Choice når jeg valgte å ikke få rengjort rommet en dag, og hvilke betydning dette har for lønns-og arbeidsvilkår for de ansatte! Vil gjerne ha et svar av hotellet!

1  Takk, 282christopherb

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

For hvert rom våre gjester ber oss om å ikke rengjøre, donerer hotellet 10 kr. pr. natt til Unicef. Når det gjelder våre renholdere endrer det ikke deres arbeidsvilkår da vi disponerer de til annet renhold på alle våre fellesareal.

Vi er opptatt av å være med å gjøre en forskjell, og er stolt av å kunne bidra på denne måten.

Vi takker for at du spør om dette, så vi kan gi et riktig svar til deg.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss :-)

Quality Airport Hotel

General Manager

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Var på konferanse her. Det ble en bra opplevelse med et par unntak.
Kaldt vann i dusjen og dårlig lyd i konferansesal.
Ellers, meget bra.
Store rom, trivelig barområde (uten de store drinkopplevelsene), meget bra lunsj, god frokost og bra middag.
Trivelig personale.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Adventures67

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi beklager utfordringen vi hadde og vil informere deg om at vi etter deres opphold har utbedret dette.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake, så du får oppleve vårt produkt 100 %

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Flotte rom, flotte mingleområder, hyggelig betjening, kjip lunsj, utrolig langtekkelig tre-retter på kvelden. Etter lang dag tok jeg tidlig kveld, men det viste seg å være håpløst å få en god natts søvn! Helt enig med en som beskrev at det var som å sove i et diskotek! Hjalp ikke med sov i ro i ørene når senga hoppet av lyden (bassen) av musikk i hele området. Kan ikke huske at jeg har opplevd noe som dette før, overnatter relativt ofte på hotell. Vil nok ikke bo her igjen uten at jeg «må»! Synd at partyliv prioriteres før muligheter for å kunne få sove før ny dag med konferanse. Dette skrives på natta da søvn er umulig - kanskje frokosten blir bra, og ny lunsjmulighet! Virkelig synd. Pluss for rocke-ringer som dekor på rommet!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, ReiseALM

Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding.

Vi har tatt dine kommentarer videre internt, og vil selvfølgelig iverksette tiltak slik at ingen behøver å oppleve dette igjenn.

Håper du kommer tilbake til oss, så skal vi sørge for en bedre opplevelse.

Quality Airport hotel Gardermoen

General Manager