“Overrasket 🤯😨”

Jamie's Italian Oslo Airport
Vurdert som nr. 12 av 25 Restauranter i Gardermoen
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Maten var ganske dårlig. Hamburger var enkelt og smakte som gammelt kjøtt. Salaten var råtnet. Grillede grønnsaker var kalde. Servitør virket trøtt og uvillig. Skitne bord. Desverre anbefaler jeg ikke. Tapte penger. Bedre å være sulten!!!

Takk, radecq
JeanettK11, Leder  på Jamie's Italian Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei radecq,

Takk for din tid og review, vi beklager virkelig at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Dette er absolutt ikke slik vi ønsker at kunder skal oppleve restauranten vår og jeg håper virkelig du fikk sagt ifra om hvordan maten var slik at vi fikk forbedret retten eller kompensert. Vi setter veldig pris på alle tilbakemeldinger som kan hjelpe oss å bli bedre!

Vi tar til oss dine kommentarer og videreformidler dem dit de skal. Håper du likevel vil komme innom oss igjen på din neste reise slik at vi kan få rettet opp inntrykket av oss.

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Dette er det dårligste stedet jeg noen gang har spist mat, vi var 4 stykker, og vi fikk begredelig mat.
Den var smakløs, dårlig. Osv osv

Styr unna

Dato for besøk: juni 2017
2  Takk, totta1974

Hei Tor s,

Takk for din tid og anmeldelse.

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Bestilte spagetti bolognese. Helt standard kødsovs med god smagsdybde. Perfekt kogt pasta. Kan anbefales.

Takk, Niels_Skydfangdyrk
JeanettK11, Leder  på Jamie's Italian Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei Niels,

Tusen takk for ditt besøk og din feedback.

Vi gleder oss til å ta deg imot ved ditt neste besøk på Oslo lufthavn.

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Jeg spiste her før en lang flyreise og ble positivt overrasket. Hyggelig og blide ansatte, rask servering (jeg sa jeg hadde litt dårlig tid) og god mat. Jeg spiste en vegetarisk pastarett, porcini, og den var virkelig god! Pastaen var fersk/hjemmelaget og al dente, og sausen smakfull og passe sterk. Her fikk jeg også den beste soyamelk-cappuccinoen jeg har fått noen gang. Det er litt vel dyrt der, men alt er jo dyrt på Gardermoen. Både maten og servicen er den beste jeg noen gang har fått på den flyplassen, så jeg er veldig fornøyd og vet hvor jeg jeg skal spise neste gang jeg må ha et skikkelig måltid på Oslo Lufthavn. Tommel opp!

Takk, TrinaOslo_Norway

Hei Trina,

Tusen takk for ditt besøk og din flotte feedback... Den setter vi veldig pris og skal sørge for at kommer til våre ansatte!

Vi gleder oss til å ta deg imot igjen på din neste utenlandsreise.

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Var innom dette stedet da vi hadde noen timer før flyet gikk. Trivelig betjening og godt øl, men for noen priser!!! Bestemte oss likevel for å ta et lett måltid der da de reklamerer med blant annet hjemmelaget fersk pasta. Det smakte ikke slik, har fått bedre pasta av å kjøpe på coopen og koke det hjemme. Godt krydret, antagelig for å skjule noe. Anbefales overhodet ikke!

Takk, 324perm
JeanettK11, Leder  på Jamie's Italian Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hei Per,

Takk for din tilbakemelding.

Vi lager daglige porsjoner av våre ulike pasta typer, og vi beklager selvsagt om du ikke fikk en opplevelse av dette var ferskt. Krydringen av maten gjør vi etter de direktiver vi har fra Jamies team i England, og håper at denne var god slik du beskriver, men ikke overkrydret.

På tross av dette håper vi du vil legge ditt besøk innom oss ved en senere anledning slik at vi kan rette opp inntrykket ditt.

Reisende som så på Jamie's Italian Oslo Airport, så også på

Gardermoen, Ullensaker

Har du vært i Jamie's Italian Oslo Airport? Del dine erfaringer!