“Dårlig service”

Jamie's Italian Oslo Airport
Vurdert som nr. 12 av 25 Restauranter i Gardermoen
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Veldig ubehagelig service, fikk dårlig lov å spise ferdig eller drikke opp vinen min før han ryddet alt bort og kom med kortterminalen. Det var masse ledige bord og dem var utsolgt for det meste mat. Kommer aldrig tilbake!!

Takk, Sine800003235775558
JeanettK11, Leder  på Jamie's Italian Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2019

Hei Sine800003235775558,

Takk for din tid og anmeldelse.

Dette er absolutt ikke slik vi ønsker at kunder skal oppleve restauranten vår og vi tar med dette tilbake som feedback til våre ansatte.

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Maten var ganske dårlig. Hamburger var enkelt og smakte som gammelt kjøtt. Salaten var råtnet. Grillede grønnsaker var kalde. Servitør virket trøtt og uvillig. Skitne bord. Desverre anbefaler jeg ikke. Tapte penger. Bedre å være sulten!!!

Takk, radecq
JeanettK11, Leder  på Jamie's Italian Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei radecq,

Takk for din tid og review, vi beklager virkelig at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Dette er absolutt ikke slik vi ønsker at kunder skal oppleve restauranten vår og jeg håper virkelig du fikk sagt ifra om hvordan maten var slik at vi fikk forbedret retten eller kompensert. Vi setter veldig pris på alle tilbakemeldinger som kan hjelpe oss å bli bedre!

Vi tar til oss dine kommentarer og videreformidler dem dit de skal. Håper du likevel vil komme innom oss igjen på din neste reise slik at vi kan få rettet opp inntrykket av oss.

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Dette er det dårligste stedet jeg noen gang har spist mat, vi var 4 stykker, og vi fikk begredelig mat.
Den var smakløs, dårlig. Osv osv

Styr unna

Dato for besøk: juni 2017
2  Takk, totta1974

Hei Tor s,

Takk for din tid og anmeldelse.

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Bestilte spagetti bolognese. Helt standard kødsovs med god smagsdybde. Perfekt kogt pasta. Kan anbefales.

Takk, Niels_Skydfangdyrk
JeanettK11, Leder  på Jamie's Italian Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei Niels,

Tusen takk for ditt besøk og din feedback.

Vi gleder oss til å ta deg imot ved ditt neste besøk på Oslo lufthavn.

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Jeg spiste her før en lang flyreise og ble positivt overrasket. Hyggelig og blide ansatte, rask servering (jeg sa jeg hadde litt dårlig tid) og god mat. Jeg spiste en vegetarisk pastarett, porcini, og den var virkelig god! Pastaen var fersk/hjemmelaget og al dente, og sausen smakfull og passe sterk. Her fikk jeg også den beste soyamelk-cappuccinoen jeg har fått noen gang. Det er litt vel dyrt der, men alt er jo dyrt på Gardermoen. Både maten og servicen er den beste jeg noen gang har fått på den flyplassen, så jeg er veldig fornøyd og vet hvor jeg jeg skal spise neste gang jeg må ha et skikkelig måltid på Oslo Lufthavn. Tommel opp!

Takk, TrinaOslo_Norway

Hei Trina,

Tusen takk for ditt besøk og din flotte feedback... Den setter vi veldig pris og skal sørge for at kommer til våre ansatte!

Vi gleder oss til å ta deg imot igjen på din neste utenlandsreise.

Reisende som så på Jamie's Italian Oslo Airport, så også på

Gardermoen, Ullensaker

Har du vært i Jamie's Italian Oslo Airport? Del dine erfaringer!