“Tørr og overpriset pizza”

Jamie's Deli Oslo Airport
Vurdert som nr. 4 av 4 Smått og godt i Gardermoen
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Sikker på sjefen selv ikke hadde spist her.
Tørr pizza siden den hadde ligget på varmeplate, baguette med lite innhold. Ingen vask av bord så styr unna.

1  Takk, Supedad_from_Norway

Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Dette var det eneste glutenfrie alternativet de hadde, men er fornøyd med at de hadde noe i disse Korona-tidene! Jeg ble overrasket over hvor smakfull og mettende salaten faktisk var så ble veldig positivt overrasket. Vanvittig høye priser dessverre

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ailiskh
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Trist
Dette var en trist opplevelse. Maten så OK ut i disken men var tør og kjedelig.
Dyr mat er en vant til på Gardermoen men dette må være noe av det dårligste du kan få for en høy pris

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Stian H
Anmeldt 6. mars 2020

Betalte 50 kroner for den tørreste kanelbollen jeg noengang har spist. Dette var tidlig morgen når man kan forvente nystekt bakverk. Gå heller på narvesen.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, merethehundnes
Anmeldt 22. februar 2020

Grusom burger, tørt kjøtt, tørr brød, litt løkkompott var alt som ble lagt på kjøttet, salat og fries var de utsolgt for. Aldri mer!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Birgitta2016

Reisende som så på Jamie's Deli Oslo Airport, så også på

Har du vært i Jamie's Deli Oslo Airport? Del dine erfaringer!