“Elendig service”
Anmeldelse av TGI Fridays - STENGT

TGI Fridays
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Skulle ta en pils mens jeg ventet på boarding skulle begynne. Satt meg på et bor i nærheten av et vindu så hadde jeg også oversikt over skjermen med gater på. Bordet var ganske skitten så jeg spurte om de kunne tørke av bordet, fikk til svar at det var et firemannsbord, så det var bedre om jeg bare flyttet meg. Fyren som jobbet av tørket av det nye bordet hvor han ba meg flytte meg til, men bordet som jeg satt på først, som var fult av søl og ketsjupflekker, var det ingen som gjorde noe med. Latterlig dårlig service.

1  Takk, h_kont537

Anmeldt 15. november 2018

Vi har spist her tidligere og vært bra fornøyd. Denne gange ble en skuffende oplevelse. Maten var ikke like velsmakende. Servicen er grei nok, men det virker som noen av de ansatte ikke er så veldig interessert. Maten var denne gangen krydret veldig spesielt som gjorde at det hele ble ikke bra.
Det hele ble etter vår smak ganske overpriset.

Takk, ors99
Anmeldt 29. oktober 2018

Vi fikk raskt bord. Vi fikk bestilt mat i skapelig tid etter vi satte oss ned. Drikke kom raskt og akseptabel ventetid på maten.
Maten var god. De ansatte kunne gjerne ha vært noe hyggeligere og ett lite smil skader aldri.
Det var ganske få gjester når vi var der.

Takk, GuroS107
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke mye imponerende, men burgeren smakte godt. Tilbehør som var vasset og pommes-frites som tydelig var stekt i gammel olje.

Trivelig lokale men maten har stort forbedringspotensial.

Takk, plokken
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Først ventet vi en evighet på å komme inn. Mange ledige bord, ingen i kø, og flere av servitørene bare registrerte at vi stod der uten å bry seg nevneverdig. Etter forretten glemte de oss av, og til slutt måtte vi få fatt på nærmeste servitør for å få bestilt hovedretten. Vår servitør forsvant bare. Maten var smakløs, dyr og kelneren var ikke selv sikker på hva som var av tilbehør. Når vi skulle betale klarte hun ikke å splitte regningen på to (!), og i stedet for å ordne opp lurte hun på om vi ikke bare kunne vippse hverandre. Ikke særlig imponert og kommer ikke tilbake. Kundeservicen trekker særlig ned.

1  Takk, cathriiine

Reisende som så på TGI Fridays, så også på