“Kjedelig mat? Her er plassen for deg!”
Anmeldelse av TGI Fridays - STENGT

TGI Fridays
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Er du ute etter en tam og kjedelig hamburger? Da er dette stedet for deg!
Jeg var innom TGI Fridays i dag før flyet gikk. Bestilte, ut i fra menyen, «favoritten» blant hamburgere, i tillegg til søtpotetfries. Fikk servert en hamburger og fries akkopagnert av en Jack Daniel’s saus. Har du ikke smakt denne kan jeg trøste deg med at du ikke har gått glipp av noe. Både hamburgerbrødet og susen var usmakelig søt og lite passende til resten av maten. Av positive ting skal det nevnes at kjøttet var greit nok og at det er gratis påfyll av brus.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, havaniel

Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Ikke helt hva man kan forvente av Friday’s. Sen service. Måtte vente litt lengre enn nødvendig på bordtildeling. En ansatt løp rundt og tildelte bord, men kunne nok vært litt mer oppmerksom når det kom gjester. Flere som måtte vente. Ikke noe spørsmål om hvor man ønsket å sitte, bare «sitt her!». Servitøren kunne kommet til bordet raskere og det hadde ikke gjort noe om han hadde smilt litt. Burgeren var grei. Gjennomsnittlig, og på grensen mot tørr. For over 200 kroner burde en burger være noe mer delikat

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, TerjeM
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Skulle ta en pils mens jeg ventet på boarding skulle begynne. Satt meg på et bor i nærheten av et vindu så hadde jeg også oversikt over skjermen med gater på. Bordet var ganske skitten så jeg spurte om de kunne tørke av bordet, fikk til svar at det var et firemannsbord, så det var bedre om jeg bare flyttet meg. Fyren som jobbet av tørket av det nye bordet hvor han ba meg flytte meg til, men bordet som jeg satt på først, som var fult av søl og ketsjupflekker, var det ingen som gjorde noe med. Latterlig dårlig service.

1  Takk, h_kont537
Anmeldt 15. november 2018

Vi har spist her tidligere og vært bra fornøyd. Denne gange ble en skuffende oplevelse. Maten var ikke like velsmakende. Servicen er grei nok, men det virker som noen av de ansatte ikke er så veldig interessert. Maten var denne gangen krydret veldig spesielt som gjorde at det hele ble ikke bra.
Det hele ble etter vår smak ganske overpriset.

Takk, ors99
Anmeldt 29. oktober 2018

Vi fikk raskt bord. Vi fikk bestilt mat i skapelig tid etter vi satte oss ned. Drikke kom raskt og akseptabel ventetid på maten.
Maten var god. De ansatte kunne gjerne ha vært noe hyggeligere og ett lite smil skader aldri.
Det var ganske få gjester når vi var der.

Takk, GuroS107

Reisende som så på TGI Fridays, så også på