“Middag”
Anmeldelse av TGI Fridays

TGI Fridays
Vurdert som nr. 14 av 21 Restauranter i Gardermoen
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Min datter skulle spise her i dag sammen med laget sitt og de opplevde utrolig dårlig service. Bestilte burger som var tydelig for lite stekt og den var heller ikke god. Prøvde å klage, men fikk beskjed om at det var slik de stekte burgeren. Kunne få kaffe eller dessert som « plaster på såret». Hele familien var også på den ny åpnede restauranten på Oslo S og vi fikk her kaldt mat som hadde stått lenge på disken som de forklarte med at de hadde glemt at den stod der. Vi skulle få 15 % avslag som plaster på såret, så etterpå på regningen at vi hadde fått 10 %. Vår familie har vært mye TGI fridays over mange år, men konklusjonen er nå aldri mer.

Dato for besøk: september 2019
Takk, geokvals

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Det tok nøyaktig 5 minutter fra maten ble bestilt, til den ble levert ved bordet. BBQ burgeren er så kald at osten fra i dag tidlig fortsatt ikke har smeltet. Chicken tenders heller ikke varmt! Søtpotene er like dvasse som overkokt spagetti. Leverer inn burgeren, etter 25 minutter etterlyser jeg, og da er den plutselig klar. To late, må løpe til flyet. Får to prikker fordi vi får igjen pengene for burgeren, og får den med oss. Fridays, denne servisen er ikke dere verdig, skjerp dere.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, mortenr308
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Denne gangen ble vi skuffet!
Vanligvis er det fint å gå hit med barna, men nå imponerte ikke maten!
Vi har spist Chicken Fingers utallige ganger, men nå var oppskriften ny...
Ekkel panering, rett og slett.
Kjedelig pommes frites!
Ellers greit besøk med hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Travelglenn-oe
Anmeldt 28. juni 2019 via mobile enheter

Grei hamburger men pommes frites er den dårligste jeg har fått. Har spist nærmere 50 ganger på Fridays rundt om i verden men dette var dårlig. Samt selvbetjening ala Egon er ikke en Fridays verdt...

Dato for besøk: juni 2019
Takk, SantaCruz07
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

De har begynt med mat- og drikkebestilling i kassen (type Egon, McDonalds og Burger King). Mindre og dårligere service som koster mere enn før. Ett skritt i feil retning. Fikk Ringnes-pils i Carlsberg-glass og det var støvete i vinduskarmer og lamper. Servicen utmerket seg absolutt ikke på noen positiv måte

Dato for besøk: juni 2019
Takk, StianTRD

Reisende som så på TGI Fridays, så også på

Gardermoen, Ullensaker

Har du vært i TGI Fridays? Del dine erfaringer!