“Skuffet”
Anmeldelse av Northland, Gardermoen

Northland, Gardermoen
Vurdert som nr. 20 av 25 Restauranter i Gardermoen
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Tror mannen i kassa hadde en dårlig dag, og bør få en leksjon i kundeservice. ! Har hadde ikke blikkkontakt med noen av kundene forran meg eller meg. Har var frekk med en eldre dame som ikke fikk tæpp-funksjon til å funke. Oppleves lite imøtekommende. Når jeg til slutt fikk maten var den er tørr og smakløs opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
Takk, mariemyba

Anmeldt 14. april 2021 via mobile enheter

Utvalget på Gardermoen er jo en trist historie i seg selv, men dette er det beste alternativet på farten, spør du meg. Baguettene er dagsferske så vidt jeg vet og jeg går alltid for kylling tikka masala - denne er aldri tørr, men det kan være at dressingen redder den da jeg ser så mange klager på de andre baguettene. Foretrekker upper crust om jeg kunne valgt, men det funker til nød. Ca 130kr for drikke og en baguette.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, goodfoodie00
Anmeldt 22. januar 2020

Et par vin og noen nøtter før avgang, noe må man jo finne på mens man venter. Og da er Northland et brukbart alternativ.Vinen var grei, litt overraskende at den ble servert i plastglass nå i disse grønne tider. Ikke en gourmetrestaurant, men det forventer vi heller ikke på OSL.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, JonMortenJ
Anmeldt 13. januar 2020 via mobile enheter

Baguett med ost og skinke til 99kr. Fikk en baguett med halvveis stiv og halvveis svett gulost. Ba om å få en ny en, han bak disken la den pent tilbake, ga meg en ny og spurte « er denne grei?» Tydelig gammel ost og det er IKKE greit!

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, ChristineHa
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Jeg kjøpte en calzone med pepperoni. Denne var kun magefyll. Tørr og hard deig rundt en glovarm smakløs delvis flytende masse inni. Ønsket også alkoholfri øl, men det hadde de ikke.

Dato for besøk: august 2019
Takk, steinolavr

Reisende som så på Northland, Gardermoen, så også på

Har du vært i Northland, Gardermoen? Del dine erfaringer!