“Ekte burger!”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Foodgarage

Bølgen & Moi Foodgarage
Vurdert som nr. 4 av 5 Smått og godt i Gardermoen
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Etter et lengre utenlands-opphold, med mye ris og krydder, smakte det fortreffelig med en ekte Trond Moi Burger! Jeg kjøpte den rimeligste, kip som jeg er. 195,- for en «Plane ✈️ Burger» virket mer for pengene enn en toast til 149,-

Nå er det nå en gang sånn at mat «ute» og hjemme forøvring ikke bare skal være vomfyll! Du kjøper en opplevelse, i allefall gjør jeg det. Summen av opplevelsen er intrykket totalt:

1. Fyren i kassen var svært hyggelig og effektiv. Man får en elektronisk brikke som vibrerer og blinker når maten er ferdig.
2. Toalettene var rene og innbydende, sitteplassene like så.

3. Så det viktigste: smak. Og det var saftig, smaker kjøtt (ikke bare krydder) og man føler seg god og mett uten at det føles som sement i magen!

4. Selvforsyning av gratis vann er et absolutt pluss!

5. Atmosfæren og musikken gjore det godt å komme hjem til Norge, og ha litt tid på denne ellers ganske kalde flyplassen.

Takk, gaute2

Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Et helt ordinært spisested på Gardermoen med priser helt hinsides som alt annet på Oslo Lufthavn. Pizzaen smakte den, men nærmere 200 kroner for en liten pizza hører ikke heime noe sted.

2  Takk, 776mortenl
Anmeldt 25. januar 2019

Hadde store forventninger ettersom denne restauranten i Stavanger er et bra sted. Spiste en heller middelmådig fiskesuppe.

Takk, Anne_Marie_49_11
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Litt dyrt og spise der, men jeg opplevde god service og gode Glutenfrie bagetter.
Det er sjeldent at man møter så hyggelige og imøtekommende ansatte.

Takk, Jonnyek
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Tenkte jeg skulle ta meg en bit å spise når jeg mellomlandet. Hadde ikke prøvd å spise der tidligere, ønsker nå jeg hadde holdt meg til noe jeg vet ikke levner meg irritert over hvor dårlig maten var. Pizza-en jeg bestilte kom meget raskt, noe jeg først tenkte var positivt. Nei. Det var advarselen. Ingen god pizza er forberedt på under 5 minutter. Pizza-en var bare en liten pizzabunn med litt ost, noen biter skinke og litt rukkula. Det rant av fett, var so-so varm og smakte kjedelig. En original grandiosa har mer smak en den der leie unnskyldningen for en pizza. Aldri spis her hvis du liker god mat. Eller mat generelt sett. En pølse hadde vært bedre. Ja. Det var så ille. Jeg har aldri levnet et review på Tripadvisor, men dette var så dårlig at det fortjente det.

2  Takk, Pizza_Kongen

Reisende som så på Bølgen & Moi Foodgarage, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Foodgarage? Del dine erfaringer!