“Overpriset og nitrist”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Foodgarage

Bølgen & Moi Foodgarage
Vurdert som nr. 4 av 5 Smått og godt i Gardermoen
Anmeldt 23. juli 2021

Burger m pommesfrites var helt ok. Men chiliconcarnen var elendig, uten chili. Ikke mulig å bestille guacamole o.l som gjerne serveres denne retten.
Dette var nitriste greier

Takk, Dahlsiw123

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fikk en understrekt frossenpizza som var helt grusom. Tok en bit og rett i søpla! Gi meg en Grandiosa neste gang og jeg hadde jubla! De hadde ikke noe på menyen. Første og definitivt siste gang jeg var her

1  Takk, 194tonem
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Køen til kassa gikk i alle retninger, slik at det var tilfeldig hvem som fikk bestille mat. Vedkommende i kassa gikk Skallmann en høy gang, noe så saktegående har jeg sjelden sett. Bak ham sto to andre ansatte og hadde en privat samtale uten å gjøre noen tegn til å åpne ei kasse til.
En av grunnene til at det gikk tregt var at for hver kunde tok gutten i kassa gaffel og kniv med hendene og rullet dem inn i en papirserviett.
Da jeg påpekte at det ikke var særlig lurt med tanke på smittevern (noe jeg måtte gjenta 3 ganger siden han ikke skjønte nordnorsk), svarte han spydig at han selvfølgelig vasket hendene. Dette sa han mens han trykket på kassa med den ene hånda og hadde den andre på hofta. Begge steder allmenn kjente for sin naturlige virusfrihet.
Han vasket ikke hendene på de 25 minuttene jeg sto i kø, heller ikke senere så lenge vi var på restauranten, så jeg tar uttalelsen hans med en stor klype salt.
Da vi i tillegg observerte at ansatte sto på kjøkkenet og spiste der hvor de tilberedte mat til gjestene ble vi mildt sagt irriterte.
Dette stedet besøker vi aldri mer, den eneste grunnen til at jeg gir stedet to stjerner er at burgeren var god og det var lademulighet ved bort.

Takk, Passport20216060009
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Rå laks, kald lasagne og alle råvarene i fiskesuppa var gamle. Rett og slett en ubrukelig plass å spise. Ville ikke anbefalt denne til bikkja mi.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, tomeiriko
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Lang ventetid på mat, en enkel chilli con carne, som også var vassen? Og, ikke hot sauce tilgjengelig som condiment? Hmmmm...

Takk, 926geirh

Reisende som så på Bølgen & Moi Foodgarage, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Foodgarage? Del dine erfaringer!