“Har ikke Bølgen & Moi noen stolthet igjen? Fikk servert den desidert dårligste pizzaen jeg noen gang har fått!!”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Foodgarage

Bølgen & Moi Foodgarage
Vurdert som nr. 4 av 5 Smått og godt i Gardermoen
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Dette var helt hårreisende dårlig!!! Bestilte pizza med pepperoni. Frysedisken på REMA er full av bedre alternativ!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Bjørn Ola M

Anmeldt 11. august 2021

Ikke en dressingskvett til løkringene, ikke engang en skarve ketchupskvett å finne noe sted. Kliss rå hamburger, med plenty av bindevev.....Ingen god start på turen!

Takk, mortencola
Anmeldt 28. juli 2021

Har vært innom en del ganger fra oppstarten av og opplever at det som engang var en sikker vinner, er redusert til en middelmådighet på linje med flere andre på Gardermoen. Skjønner at det er brukbart belegg uansett hva som serveres men at Moi vil ha sitt navn på denne såkalte restauranten er helt uforståelig.
Skitne bord som ikke ble ryddet. Måtte selv rydde etter forrige gjester. Føltes helt idiotisk å gå rundt med munnbind på flyplassen, men inne på bordet var det ikke hverken vasket eller desinfisert.
Personell fremsto som om de aldri hadde jobbet I restauranter før. Maten gidder jeg ikke å skrive noe om..
Bare trist!

1  Takk, wiggob696
Anmeldt 23. juli 2021

Burger m pommesfrites var helt ok. Men chiliconcarnen var elendig, uten chili. Ikke mulig å bestille guacamole o.l som gjerne serveres denne retten.
Dette var nitriste greier

Takk, Dahlsiw123
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fikk en understrekt frossenpizza som var helt grusom. Tok en bit og rett i søpla! Gi meg en Grandiosa neste gang og jeg hadde jubla! De hadde ikke noe på menyen. Første og definitivt siste gang jeg var her

1  Takk, 194tonem

Reisende som så på Bølgen & Moi Foodgarage, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Foodgarage? Del dine erfaringer!