“"Fokus på gode råvarer" - yeah right”
Anmeldelse av Bølgen & Moi Foodgarage

Bølgen & Moi Foodgarage
Vurdert som nr. 4 av 5 Smått og godt i Gardermoen
Anmeldt 9. september 2021

Er sikker på at jeg har hørt Moi snakke seg varm om viktigheten av gode råvarer, men det er ihvertfall ikke fokus på Gardermoen. Kjøpte "italiensk pizza" med pamaskinke som visste seg å være av asjettstrørrelse til kr 250,-! Osten vet jeg sannelig ikke hva var "laget av", men ost ligna det ikke på - en grusom masse som lå som et lokk over deigen. Deigen var tjukk og for lite stekt og til alt overmål var de fire parmaskinkebitene dynket i balsamicosirup. Søtt og ekkelt. At Moi med respekt for seg selv vil ha navnet sitt på så elendig kvalitet er for meg en gåte. Uspiselig.

1  Takk, Skuffet-er-bare-forn

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Bestilte meg en italiensk pizza Margherita som det så fint står. Men detter langt fra en italiensk pizza margherita. Feil tomat saus' feil ost å i tilegg drysser de over oregano krydder over hele pizzaen som IKKE HØRER HJEMME på en pizza margherita. De klesser en bunke med ruccola salat og balsamico eddik på midten. Det skal være et basilikum blad der ikke ruccola salat De var seine med å rydde bordet fra forje gjest' så det ble ryddet når jeg spiste. Ikke ok det .

Takk, 121anitah
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Dette var helt hårreisende dårlig!!! Bestilte pizza med pepperoni. Frysedisken på REMA er full av bedre alternativ!!

Takk, Bjørn Ola M
Anmeldt 11. august 2021

Ikke en dressingskvett til løkringene, ikke engang en skarve ketchupskvett å finne noe sted. Kliss rå hamburger, med plenty av bindevev.....Ingen god start på turen!

Takk, mortencola
Anmeldt 28. juli 2021

Har vært innom en del ganger fra oppstarten av og opplever at det som engang var en sikker vinner, er redusert til en middelmådighet på linje med flere andre på Gardermoen. Skjønner at det er brukbart belegg uansett hva som serveres men at Moi vil ha sitt navn på denne såkalte restauranten er helt uforståelig.
Skitne bord som ikke ble ryddet. Måtte selv rydde etter forrige gjester. Føltes helt idiotisk å gå rundt med munnbind på flyplassen, men inne på bordet var det ikke hverken vasket eller desinfisert.
Personell fremsto som om de aldri hadde jobbet I restauranter før. Maten gidder jeg ikke å skrive noe om..
Bare trist!

1  Takk, wiggob696

Reisende som så på Bølgen & Moi Foodgarage, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Foodgarage? Del dine erfaringer!