ZenHotels.com
eDreams
Destinia.com
Trip.com
Anmeldt 17. oktober 2018

Bra beliggenhet en kort busstur fra Gardermoen. Godt støydempede rom, også med utsikt mot en av rullebanene på Gardermoen. Ok frokost/lunsj/middag. Bra konferansefasiliteter men veldig støy i restaurant/frokostsal

Romtips: Mulighet for utsikt mot Oslo Lufthavn
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Espen R
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Kjære Espen,

Tusen takk for tilbakemelding, hyggelig å høre at dere var fornøyde.
Vi håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake.

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

2.gang jeg er her denne måneden. Kom inn ved midnatt og benyttet meg av appen til både innsjekk og romnøkkel. like rent, hyggelig og deilige senger, Frokosten er fantastisk som alltid! Sees Snart igjen :)

Takk, OdneA
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Kjære Odne A,

Så utrolig hyggelig å høre! Fantastisk at du bruker appen til alt, men husk at vi er der for deg når du ønsker noe. Vi håper å se deg snart igjen, velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Hotellet hat store og fine rom,god seng, rent,de som jobber i resepsjonen er blide og effektive, det går raskt med både innsjekk og utsjekk, god frokost som starter tidlig og det er kort vei til flyplassen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 720s_lvia
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Kjære Sølvi A,

Veldig hyggelig å høre fra deg, tusen takk for at du gir oss tilbakemelding!
Håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake.

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Har bodd på Runway flere ganger tidligere, men er nå litt skeptisk til om standarden er på vei ned? Opplevde trøbbel med innsjekking, mange satt og ventet pga systemfeil. fullt av skittent dekketøy i frokostsal. Her manglet mye til frokost i forhold til hva man er vant til på norske hotell. Lite utvalg i frokostblanding - blant annet ingen nøtter. Det var null gulost - de var tom, og dette var midt i uka så de hadde kunnet skaffe...
Håper de skjerper seg, konkurransen er for hard til dette.

1  Takk, torunnm445

Kjære torunnm445,

Jeg beklager så mye Torill. Dette var ikke en bra dag for oss. Denne dagen hadde Telenor gravd over en ledning hvilket innebar at vi ikke hadde internett på 1 døgn. Dette satte oss dessverre ut, og vi måtte ta mange nødløsninger. Jeg håper virkelig at du gir oss en ny sjanse. Si i fra neste gang du trenger et rom på Gardermoen så skal jeg ordne et flott rom til deg. Håper å høre fra deg, velkommen tilbake.

mail; jannica.rosen@choice.no

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet og kort vei til Gardermoen, 10 min unna.
Shuttlebus 70,- en vei hvis man ikke har bil.
Billigere å parkere her enn på flyplassen men tungvint når man kommer hjem igjen.
Noe slitt rom, men rent og bra allikevel! Bor alltid her, ved tidlig avgang om morgenen.
Bra utvalg av earlybird frokost.

Takk, 870Linda
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Kjære 870Linda,

Tusen takk for flott tilbakemelding! Det gleder oss at du alltid bor hos oss. Si i fra når du kommer neste gang så skal jeg fikse et spesielt fint rom til deg! (Jannica.rosen@choice.no)

Velkommen tilbake!