Svein E
Dato for oppholdet: november 2018
JannicaLR, General ManagerComfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. des. 2018
Kjære 805sveine,

Super tilbakemelding, så hyggelig å høre at dere var fornøyde.
Velkommen tilbake.

• Priceline
0.1 km fra Comfort Hotel RunWay
Se flere hoteller i Gardermoen
Anmeldt 5. desember 2018

God servise, lettvint og rask innsjekking. Ett utmerket hotell ved flyvning fra Gardermoen som ser ut til å ha spesialisert seg på fly gjester og lykkes med det. Det utmerker seg med god beliggenhet og frokost fra kl 04:00 selv på en Lørdag, noe som gjør at en som reisende hvor som helst i kongerike, kan få seg litt i kroppen før en flyr til sin neste destinasjon. Anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2018
3  Takk, Oddjo65
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære Oddjo65,

Så utrolig hyggelig å høre! Takk for at du gir oss tilbakemelding!
Håper dere hadde en fantastisk tur!

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Fint hotel beliggende like ved rullebanen. Fin utsikt fra rom.
Litt mørke rom da vinduene er veldig små.
Frokosten er bra. Med hyggelig betjening.
Buss til flyplass stopper utenfor hotel.
Bra wifi dekning.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Michael H
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kjære Hatmyr,

Det var veldig hyggelig å høre, takk for at du deler.
Vi håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake.

Anmeldt 17. oktober 2018

Bra beliggenhet en kort busstur fra Gardermoen. Godt støydempede rom, også med utsikt mot en av rullebanene på Gardermoen. Ok frokost/lunsj/middag. Bra konferansefasiliteter men veldig støy i restaurant/frokostsal

Romtips: Mulighet for utsikt mot Oslo Lufthavn
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Espen R
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Kjære Espen,

Tusen takk for tilbakemelding, hyggelig å høre at dere var fornøyde.
Vi håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake.

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

2.gang jeg er her denne måneden. Kom inn ved midnatt og benyttet meg av appen til både innsjekk og romnøkkel. like rent, hyggelig og deilige senger, Frokosten er fantastisk som alltid! Sees Snart igjen :)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, OdneA
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Kjære Odne A,

Så utrolig hyggelig å høre! Fantastisk at du bruker appen til alt, men husk at vi er der for deg når du ønsker noe. Vi håper å se deg snart igjen, velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Hotellet hat store og fine rom,god seng, rent,de som jobber i resepsjonen er blide og effektive, det går raskt med både innsjekk og utsjekk, god frokost som starter tidlig og det er kort vei til flyplassen.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 720s_lvia
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Kjære Sølvi A,

Veldig hyggelig å høre fra deg, tusen takk for at du gir oss tilbakemelding!
Håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake.