Kristin H
Dato for oppholdet: februar 2019
JannicaLR, General ManagerComfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. feb. 2019
Kjære kristinhG8537XQ,

Tusen takk for at du gir oss tilbakemelding. Jeg håper at dere hadde en fin middag på Clarion hotellet ved siden av. Flott at du synes rommene våre er bra! Vi leier parkeringsplassen og det er derfor det koster penger. Vi hadde også håpet det kunne vært gratis ;)
Vi håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake!

kr 1 885
8.7 km fra Comfort Hotel RunWay
Gratis parkering
Se flere hoteller i Gardermoen
Anmeldt 10. januar 2019

Ganske nytt hotell etter det jeg kan se. Gode fasiliteter, enkel innsjekk og hyggelig sjekk inn bar. Bra muligheter for store og mindre grupper til å ha kurs og konferanser. Overraskende at man ikke hørte noe til flytrafikken, da hotellet ikke ligger langt fra landings stripen. God mat, ypperlig service og hyggelige folk over alt. Enkle greie rom med god seng og bra størrelse på badet. Greit utvalg av mat både til frokost og lunch.
Litt lite parkeringsmuligheter rett utenfor, men stor plass rett ved siden av. De kunne ikke lage en Irish Coffey, det var det eneste "dårlige" ;-)

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, KaiStick
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Kjære KaiStick,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, herlig å lese at du hadde det bra hos oss og anbefaler oss videre. Jeg lover at vi setter Irish Coffee på opplæring!! ;)
Velkommen tilbake til oss!

Jannica

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Kort vei til flyplassen og det går shuttlebuss to ganger i timen. Rommet var flott og moderne med utsikt over flyplassen. Frokost var også veldig bra med et stort utvalg. Hotellet hadde i tillegg hurtigutsjekking. Anbefales.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 805sveine
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Kjære 805sveine,

Super tilbakemelding, så hyggelig å høre at dere var fornøyde.
Velkommen tilbake.

MVH Jannica, direktør

Anmeldt 5. desember 2018

God servise, lettvint og rask innsjekking. Ett utmerket hotell ved flyvning fra Gardermoen som ser ut til å ha spesialisert seg på fly gjester og lykkes med det. Det utmerker seg med god beliggenhet og frokost fra kl 04:00 selv på en Lørdag, noe som gjør at en som reisende hvor som helst i kongerike, kan få seg litt i kroppen før en flyr til sin neste destinasjon. Anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2018
3  Takk, Oddjo65
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære Oddjo65,

Så utrolig hyggelig å høre! Takk for at du gir oss tilbakemelding!
Håper dere hadde en fantastisk tur!

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Fint hotel beliggende like ved rullebanen. Fin utsikt fra rom.
Litt mørke rom da vinduene er veldig små.
Frokosten er bra. Med hyggelig betjening.
Buss til flyplass stopper utenfor hotel.
Bra wifi dekning.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Michael H
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kjære Hatmyr,

Det var veldig hyggelig å høre, takk for at du deler.
Vi håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake.

Anmeldt 17. oktober 2018

Bra beliggenhet en kort busstur fra Gardermoen. Godt støydempede rom, også med utsikt mot en av rullebanene på Gardermoen. Ok frokost/lunsj/middag. Bra konferansefasiliteter men veldig støy i restaurant/frokostsal

Romtips: Mulighet for utsikt mot Oslo Lufthavn
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Espen R
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Kjære Espen,

Tusen takk for tilbakemelding, hyggelig å høre at dere var fornøyde.
Vi håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake.