Comfort HotelsUSD 130
Anmeldt 18. desember 2020

Bodde to dager på karantenehotell her etter ankomst Norge. Da jeg kom var det verken lys i lampa, batterier i TV fjernkontrollen eller såpe på badet. Rommet var mørkt for å oppholde seg i mange dager, og for mørkt til å lese bok f.eks. når det ikke var dagslys. Personalet var lite behjelpelige med å la meg bytte rom eller få en ny lampe. Mat ble servert 3 ganger om dagen. Vi fikk lite og lav-kvalitetsmat. Middagen var kald og det var små porsjoner, så jeg var ganske sulten under hele oppholdet og fikk familie til å komme og levere mat til meg. Det gikk også lang tid mellom servering av lunsj og middag (opptil 7 timer). Det positive med dette hotellet var raskt internett og behagelige senger, ellers ikke særlig imponert.

Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Linn L
Frida Andersson, Gjestetjenester/resepsjon på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2020

Kjære Linn

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Det er svært viktig for oss å gi våre gjester trygge omgivelser. Derfor beklager jeg på det sterkeste at dette ikke stod til vår standard denne gangen. Vi gjennomgår din tilbakemelding med avdelingen, slik at vi leverer det vi skal og litt til.

Ønsker deg en riktig god jul!

Hilsen
Frida & Team Comfort Hotel Runway

Anmeldt 21. november 2020

10 dager på et karantenehotell med rustvann rennende ned fra veggen på rommet, ikke kjøleskap, dårlige håndklær, elendig mat og sviktende renhold. Te og kaffe i korridor, hvor tevann stort sett er tomt eller lunkent. Ikke mulig å ringe fra rommet til resepsjon.

Dato for oppholdet: november 2020
3  Takk, krovinata
Frida Andersson, Gjestetjenester/resepsjon på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Kjære krovinata,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

Comfort Hotel er nå leid ut til Ullensaker kommune i denne perioden for å drives som karantenehotell. Mye ble nytt for oss alle over natten og beklager at vi ikke har klart å levere den kvaliteten vi virkelig ønsker.

På vegne av hele teamet her, så ønsker vi deg en flott uke.

Hilsen fra
Frida og Team Comfort Hotel Runway

Anmeldt 11. mars 2020

For 2 voksne personer med hver sin koffert er rommene vel små, bare en stol og ikke kjøleskap, for 1 natt går det bra, men over flere dager blir det smått. Det som iriterte meg mest var at all innfo. skriftlig og på innfo. skjerm i frokost området var kun på engelsk. Norsk hotel i Norge

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, tojaweja
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Veldig enkel og fin måte med sjølvbetjent innsjekk og utsjekk! Flotte rom og greit utvalg på den enkle frukosten en får før 07:00 om morningen. Stive priser på mat/snacks-utvalget. Møblane - spesielt sofa’ane og stolane rundt dei bærer preg av å vere slitne og skittent.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, BeardedNorwegian
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2019

Kjære BeardedNorwegian,

Så flott at du synes selvbetjent inn og utsjekk fungerer topp, det gjør vi også! Jeg lover å ta en titt på møblene en ekstra gang. Vi håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake!

MVH Jannica

Anmeldt 4. desember 2019 via mobile enheter

Hotellet har en bra beliggenhet i forhold til lufthavnen, og det går jevnlige busser. Det er en koselig og avslappet stemning nede i felles områdene på kvelden. Rommene har akkurat den man trenger for en natts søvn føre man skal videre. Og det er super frokost allerede fra de tidlige timer.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Reisejente85_
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2019

Hei Reisejente85_,

Så godt å høre! Vi håper å se deg her snart igjen, velkommen tilbake!

MVH Jannica