Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 10. desember 2018

Bedre hotell frokost får du ikke, ulike sorter kaffe av beste sort, egg i ulike former, frokostblandinger, frukt, smoothie, alt du kan tenke deg. Eneste jeg har å si noe på er temperaturmåler på rommet, men mulig jeg ikke fant deg. Tommel opp:)

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Culture07243999085
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei Culture07243999085.

Tusen takk for en superfin tilbakemelding til oss. Vårt dedikerte frokost team er så glade for at du satte pris på jobben de legger ned i frokosten.

Velkommen tilbake til oss.

Mvh Helene, Front Office Manager

Anmeldt 26. november 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Anmeldt 19. november 2018

Bra hotell, men veldig lange korridorer for å finne rommet. Dårlig og dyr parkering. Ikke beregnet for barnefamilier.Fantastisk frokost. Trolig den beste hotell-frokosten jeg har hatt i norge.Sikkert flott som konferanse-hotell for de som kommer med offentlig transport.La bilen stå gjemme.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Quest35213719775
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei Quest35213719775.

Takk for en fin tilbakemelding til oss. Så hyggelig å lese at du setter pris på våre dedikerte kollegaer som jobber på frokosten og ønsker å gi deg en god start på dagen.

Velkommen tilbake til oss på SOA.

Mvh Helene, Front Office Manager

Anmeldt 12. november 2018

Bra med shuttlebuss fra flyplassen til hotellet. Store, fine rom uten sjenerende støy fra flyplassen. Stort pluss for veldig god mat, både frokost, lunsj og middag. Hyggelige folk i resepsjonen. Et av konferanserommene vi brukte, hadde veldig dårlig luft (husker ikke navnet som sto på døra til rommet).

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, BrittB310
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei BrittB310,

Takk for en super tilbakemelding til oss. Det er hyggelig å lese at du hadde et fint opphold hos oss. Håper vi får mulighet til å ønske deg velkommen tilbake en annen gang.

Mvh Helene, Fornt Office Manager

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Har vært her på konferanse. Stort pluss for teppeløse rom, men det trengs nok en oppussing på noen av rommene. Og ikke all betjening var like hyggelig.
Rom mot bukselomme uten blendingsgardin var ingen høydare, derimot var rom nummer 2 med kaffemuligheter vesentlig bedre.
Stort sett god mat, men fort tomt av dessertene.

1  Takk, Fiskumfrue
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Fiskumfrue. Takk for din tilbakemelding til oss, det setter vi pris på. Jeg tar med meg kommentarene dine videre til de andre på hotellet slik at vi har en mulighet til å forbedre oss.

Mvh Helene, Fornt Office Manager