Prestigia.com
StayForLong
Trip.com
Travelocity
Anmeldt 12. desember 2018

var her på seminar i begynnelsen av desember og var så heldig å få rom tidlig på formiddagen.dette er nok veldig avgjørende for min gode opplevelse her.spisesal var ikke spesielt koselig , men kald og funksjonell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, aaaakkkkkkkkkkkk
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei,

Takk for din tilbakemelding til oss. Hyggelig at du satte pris på at rommet ditt var klart for deg tidlig. Så langt det lar seg gjøre så sjekker vi alltid inn når rommene er rene og klare.

Anmeldt 11. desember 2018

Hadde ett opphold her i forbindelse med sen ankomst av fly. Hyggelig og service orienterte personer tok imot oss på kvelden. Vi reiste videre tidlig neste morgen og det passet godt at hotellet har en liten frokost buffet som starter klokken 4 om morgenen. Shuttle buss ankommer hver 20 minutt så det passet oss godt ved tidlig fly. Gode senger var ett ekstra pluss. Anbefales.

Takk, 434aghad

Hei 434anhad,

Tusen takk for at du bodde hos oss og tok deg tiden til å gi oss en så fin tilbakemelding. Meg og temet her er så glad for at du hadde et fint opphold hos oss.

Håper vi får mulighet til å ønske deg velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 10. desember 2018

Bedre hotell frokost får du ikke, ulike sorter kaffe av beste sort, egg i ulike former, frokostblandinger, frukt, smoothie, alt du kan tenke deg. Eneste jeg har å si noe på er temperaturmåler på rommet, men mulig jeg ikke fant deg. Tommel opp:)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Culture07243999085

Hei Culture07243999085.

Tusen takk for en superfin tilbakemelding til oss. Vårt dedikerte frokost team er så glade for at du satte pris på jobben de legger ned i frokosten.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 26. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Anmeldt 19. november 2018

Bra hotell, men veldig lange korridorer for å finne rommet. Dårlig og dyr parkering. Ikke beregnet for barnefamilier.Fantastisk frokost. Trolig den beste hotell-frokosten jeg har hatt i norge.Sikkert flott som konferanse-hotell for de som kommer med offentlig transport.La bilen stå gjemme.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Quest35213719775
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei Quest35213719775.

Takk for en fin tilbakemelding til oss. Så hyggelig å lese at du setter pris på våre dedikerte kollegaer som jobber på frokosten og ønsker å gi deg en god start på dagen.

Velkommen tilbake til oss på SOA.