Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Vio.com
ScandicHotels.comUSD 127
Anmeldt 9. januar 2019

God beliggenhet i nærheten av Gardermoen, shuttlebuss. Hyggelig betjening og god service :-) Imponerende frokost : variert og smakfullt, ingenting manglet !! Rolig område, selv om du hørte flyene lette noen ganger...

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 397britts
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hei 397britts,

Tusen takk for en knall tilbakemelding til oss, det setter vi pris på. Jeg viderefører tilbakemeldingen ang frokosten videre.

Anmeldt 20. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2018

Anmeldt 16. desember 2018

Kom sent om kevelden/natten og ble mottatt av en serdeles hyggelig mann i resepsjonen. Veldig hyggelige og servicevennlige ansatte både på renhold, på frokost og i resepsjonen. Delikat frokost med godt pålegg, gode oster og friske bær - anbefales.

Takk, Trip18016036893
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei Trip1801636893. Tusen takk for en super tilbakemelding til oss. Hyggelig å lese at du likte personalet vårt. Jeg skal sende kommentaren din videre til vår blide nattevakt, det vil han sette pris. Ønsker deg en riktig god jul. Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 12. desember 2018

var her på seminar i begynnelsen av desember og var så heldig å få rom tidlig på formiddagen.dette er nok veldig avgjørende for min gode opplevelse her.spisesal var ikke spesielt koselig , men kald og funksjonell.

Takk, aaaakkkkkkkkkkkk
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei,

Takk for din tilbakemelding til oss. Hyggelig at du satte pris på at rommet ditt var klart for deg tidlig. Så langt det lar seg gjøre så sjekker vi alltid inn når rommene er rene og klare.

Anmeldt 11. desember 2018

Hadde ett opphold her i forbindelse med sen ankomst av fly. Hyggelig og service orienterte personer tok imot oss på kvelden. Vi reiste videre tidlig neste morgen og det passet godt at hotellet har en liten frokost buffet som starter klokken 4 om morgenen. Shuttle buss ankommer hver 20 minutt så det passet oss godt ved tidlig fly. Gode senger var ett ekstra pluss. Anbefales.

Takk, 434aghad

Hei 434anhad,

Tusen takk for at du bodde hos oss og tok deg tiden til å gi oss en så fin tilbakemelding. Meg og temet her er så glad for at du hadde et fint opphold hos oss.

Håper vi får mulighet til å ønske deg velkommen tilbake en annen gang.