ZenHotels.com
Vegarshei, Norge
Anmeldelse av Scandic Oslo Airport
4,0 av 5 boblerAnmeldt 16. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Custom Relation... D, Front Office ManagerScandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. jan. 2019
Hei Erlend1973.

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en fin tilbakemelding på hotellet vårt. Velkommen tilbake en annen gang. Mvh Helene, Front Office Manager
    kr 1 046
    kr 1 178
9.6 km fra Scandic Oslo Airport
Se flere hoteller i Gardermoen
Anmeldt 14. januar 2019

Super service på alle plan ved vårt opphold på dette hotellet. Restauranten ordnet opp i misforståelse på aller beste måte, og med stor vennlighet. Maten smakte aldeles nydelig. Frokosten var kjempegod, og med stort utvalg. Blant hotellene nære flyplassen var dette et hotell som jeg nå har best erfaring med fra min side (etter å ha bodd ofte, og på flere av dem). Jeg booker her neste gang også.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, W2057YRevak
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hei Eva.

Tusen takk for en super tilbakemeldding til. Dette er veldig hyggelig for oss å lese. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake:)

Anmeldt 9. januar 2019

God beliggenhet i nærheten av Gardermoen, shuttlebuss. Hyggelig betjening og god service :-) Imponerende frokost : variert og smakfullt, ingenting manglet !! Rolig område, selv om du hørte flyene lette noen ganger...

Takk, 397britts
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hei 397britts,

Tusen takk for en knall tilbakemelding til oss, det setter vi pris på. Jeg viderefører tilbakemeldingen ang frokosten videre.

Anmeldt 20. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2018

Anmeldt 16. desember 2018

Kom sent om kevelden/natten og ble mottatt av en serdeles hyggelig mann i resepsjonen. Veldig hyggelige og servicevennlige ansatte både på renhold, på frokost og i resepsjonen. Delikat frokost med godt pålegg, gode oster og friske bær - anbefales.

Takk, Trip18016036893
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei Trip1801636893. Tusen takk for en super tilbakemelding til oss. Hyggelig å lese at du likte personalet vårt. Jeg skal sende kommentaren din videre til vår blide nattevakt, det vil han sette pris. Ønsker deg en riktig god jul. Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 12. desember 2018

var her på seminar i begynnelsen av desember og var så heldig å få rom tidlig på formiddagen.dette er nok veldig avgjørende for min gode opplevelse her.spisesal var ikke spesielt koselig , men kald og funksjonell.

Takk, aaaakkkkkkkkkkkk
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei,

Takk for din tilbakemelding til oss. Hyggelig at du satte pris på at rommet ditt var klart for deg tidlig. Så langt det lar seg gjøre så sjekker vi alltid inn når rommene er rene og klare.