mother-of-love
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Custom Relation... D, Front Office ManagerScandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. jan. 2019
Hei mother-of-love.

Takk for en super tilbakemelding til oss, det setter vi veldig pris på. Denne vil jeg dele med de andre ansatte så de vet at jobben de ligger ned vises utad til våre gjester. Mvh Helene, Fornt Office Manager
kr 1 099
    kr 1 100
5.9 km fra Scandic Oslo Airport
Se flere hoteller i Gardermoen
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Jeg bodde 2 netter ved dette hotellet. Det ligger kun 6 minutter med buss fra avgang/ankomst Gardermoen. Hotellet fremstår som nytt og moderne med lyse store rom. Vi fikk servert god frokost, lunsj og middag.

Takk, Erlend1973
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Hei Erlend1973.

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en fin tilbakemelding på hotellet vårt. Velkommen tilbake en annen gang. Mvh Helene, Front Office Manager

Anmeldt 14. januar 2019

Super service på alle plan ved vårt opphold på dette hotellet. Restauranten ordnet opp i misforståelse på aller beste måte, og med stor vennlighet. Maten smakte aldeles nydelig. Frokosten var kjempegod, og med stort utvalg. Blant hotellene nære flyplassen var dette et hotell som jeg nå har best erfaring med fra min side (etter å ha bodd ofte, og på flere av dem). Jeg booker her neste gang også.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, W2057YRevak
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hei Eva.

Tusen takk for en super tilbakemeldding til. Dette er veldig hyggelig for oss å lese. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake:)

Anmeldt 9. januar 2019

God beliggenhet i nærheten av Gardermoen, shuttlebuss. Hyggelig betjening og god service :-) Imponerende frokost : variert og smakfullt, ingenting manglet !! Rolig område, selv om du hørte flyene lette noen ganger...

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 397britts
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hei 397britts,

Tusen takk for en knall tilbakemelding til oss, det setter vi pris på. Jeg viderefører tilbakemeldingen ang frokosten videre.

Anmeldt 20. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2018

Anmeldt 16. desember 2018

Kom sent om kevelden/natten og ble mottatt av en serdeles hyggelig mann i resepsjonen. Veldig hyggelige og servicevennlige ansatte både på renhold, på frokost og i resepsjonen. Delikat frokost med godt pålegg, gode oster og friske bær - anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Trip18016036893
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei Trip1801636893. Tusen takk for en super tilbakemelding til oss. Hyggelig å lese at du likte personalet vårt. Jeg skal sende kommentaren din videre til vår blide nattevakt, det vil han sette pris. Ønsker deg en riktig god jul. Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake en annen gang.