eDreams
Lol.travel
Prestigia.com
Trip.com
Anmeldt 27. februar 2020

Store og fine rom i den nye fløyen, med gode senger! Senger med hevefunksjon. Stort bad, men det var skjeggkre der! Grei beliggenhet når man skal videre med fly, samt enkelt å komme til hotellet med bil.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, 181Morten
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Hei 181Morten.

Takk for din tilbakemelding til oss, det setter vi pris på. Det er fint å lese at dere hadde et fint opphold her. Vi beklager så mye for at dere opplevde skjeggkre på rommet deres. Desverre er dette et økende problem for hoteller gjennerelt. Men vi prøver å holde de i sjakk med gode vaskerutiner.

Mvh Helene, Fornt Office Manager

Anmeldt 18. februar 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Anmeldt 17. februar 2020

Siden det ble mellomlanding over natt på Gardermoen var hotellet, rommet, frokosten, shuttlebussen og prisen perfekt. Husker ikke at hotellet var så nytt og rent. Synd bare at vi måtte opp så tidlig..:-)

1  Takk, EbbaR
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Hei,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på.

Håper vi sees igjen!

Hilsen
Marte Yvonne Hoff
Scandic Oslo Airport

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Gode senger. Deilig med varmekabler på badet
Flott og smakfull frokostbuffet. Ferske brød, nydelig bacon. Frisk frukt.
Kommer gjerne igjen en annen gang.
Shuttelbuss fra Gardermoen helt perfekt. Stille og rolig område selv om vi var nær flyplassen.

1  Takk, KarinNorge

Hei,

Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss og vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Velkommen igjen :)

Hilsen
Marte Yvonne Hoff
Scandic Oslo Airport

Anmeldt 6. februar 2020

Rom helt ok, trengs ikke mer for en natt, dårlig SHOP - ikke noen mat verken på kvelden eller om morgen ved avreise, ikke mulig å betale for parkering i resepsjonen. Veldig hyggelig nattevakt Frokost bør bedres, varmmat stasjon bør se mye freshere ut, tørre speilegg må kastes.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, MarcinM4984
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2020

Hei MarcinM4984.

Takk for at du bodde hos oss og tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er synd å se komentarene ang shop og frokost. Dette skal vi forbedre oss på. Ang parkering så eier desverre ikke scandic den, derfor har vi ikke mulighet til å ta betalt i resepsjonen. Den er leidut til europark.

Velkommen tilbake til oss en annen gang.

Mvh Helene, Front Office Manager