Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Delikat hotell til overkommelig pris. Moderne fine rom. Tilgang til kaffe og te på rommet. Greit frokosttilbud for de med tidlig avreise. Antibac lett tilgjengelig. Buss til flyplassen stopper utenfor hver halvtime, og veien dit er kort.

2  Takk, Restaurantproff
Custom Relations Departments, Other på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei. Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss og tok dere tid til å gi oss denne fine tilbakemeldinge. Det setter vi stor pris på.

Vi ønsker dere en fortsatt god sommer og håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake en annen gang.

Mvh Helene, Front Office Manager

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med kort veg til Gardermoen og Oslo. Svært god og rikholdig frukost. Gåve til barn ved innsjekk og eige leikerom til dei med hoppeslott, teiknestasjon og muligheter til å sparke litt fotball. Eigen liten butikk der ein kan kjøpe litt nødvendige artiklar om ein treng og god restaurant om ein vil handle der. Eige område for TV om ein vil sjå på det i fellesskap. Gode og moderne rom med justerbare senger og stort bad.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, ArneS82
Custom Relations Departments, Other på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei ArneS82.

Tusen takk for en fin tilbakemelding om hotelelt vårt, det stter vi pris på.

Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer. Mvh Team SOA

Anmeldt 27. februar 2020

Store og fine rom i den nye fløyen, med gode senger! Senger med hevefunksjon. Stort bad, men det var skjeggkre der! Grei beliggenhet når man skal videre med fly, samt enkelt å komme til hotellet med bil.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, 181Morten
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Hei 181Morten.

Takk for din tilbakemelding til oss, det setter vi pris på. Det er fint å lese at dere hadde et fint opphold her. Vi beklager så mye for at dere opplevde skjeggkre på rommet deres. Desverre er dette et økende problem for hoteller gjennerelt. Men vi prøver å holde de i sjakk med gode vaskerutiner.

Mvh Helene, Fornt Office Manager

Anmeldt 18. februar 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Anmeldt 17. februar 2020

Siden det ble mellomlanding over natt på Gardermoen var hotellet, rommet, frokosten, shuttlebussen og prisen perfekt. Husker ikke at hotellet var så nytt og rent. Synd bare at vi måtte opp så tidlig..:-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, EbbaR
Custom Relation... D, Front Office Manager på Scandic Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Hei,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på.

Håper vi sees igjen!

Hilsen