Trip.com
Travelocity
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Perfekt plassering, profeshonellt personale, luftige fellesarealer og et lite men effektivt treningsrom. Utformingen på hotellet fører til mange lange ganger. Ikke mye rundt hotellet og dermed best egnet til enkelt natt opphold i forbindelse med reise og transit. God søvnkvalitet.

1  Takk, 241erikw
KristinA1682, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo Airport, Gardermoen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Kjære Gjest

Tusen takk for en gledelig anmeldelse av hotellet, det setter vi pris på. Hyggelig å høre at du syns hotellet var ideelt plassert, med profesjonelle personal, luftige fellesarealer og et effektivt treningsrom. Jeg beklager at det er lange ganger her hos oss, ved en senere anledning be om rom nærmere heisen. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Kristin N. Aasvangen

Anmeldt 22. januar 2019

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Inn
KristinA1682, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo Airport, Gardermoen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Anmeldt 13. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Inn
KristinA1682, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo Airport, Gardermoen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Anmeldt 25. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Inn
KristinA1682, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo Airport, Gardermoen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2018

Anmeldt 13. desember 2018

Perfekt plassering når du skal ut og fly tidlig dagen etterpå. 5 min å gå til avgangshallen. Rommene er små, men moderne og fine. Bra renhold. Liker godt at det er mulig å lage seg en kopp kaffe/te på rommet og at de har en lenestol i tillegg til seng/skrivebord. Veldig fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Annkrs
KristinA1682, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo Airport, Gardermoen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Kjære Gjest

Tusen takk for en gledelig anmeldelse av hotellet, det setter vi pris på. Hyggelig å høre at du syns hotellet var ideelt plassert, med fine moderne rom og bra renhold. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Kristin N. Aasvangn