Anmeldt 2. mars 2020

Ikke verdt pengene. Vond lukt og dårlig luft på rom og i gangene. For dyrt i forhold til det du får. Ok frokost. OK fellesområder.
Rommene burde ha høyere standard i forhold til prisen. Lett å komme seg til flyplassen - greit å gå.

1  Takk, hkorss246360
KristinA1682, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo Airport, Gardermoen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Kjære Gjest

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en anmeldelse av hotellet, vi setter pris på dine tilbakemeldinger. Hyggelig å se at du synes beliggenheten er bra og at frokost og fellesområder er ok. Jeg beklager at du ikke var helt fornøyd med oppholdet denne gangen. Jeg beklager at det var vond lukt på hotellet samt at du ikke likte standarden på rommene. Vi tar med oss dine kommentarer i vårt arbeidet på å bli enda bedre. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 1. mars 2020

Jeg og min reisevenninne kom inn kl 02;10 29. februar i år
Vi fikk rom nr 6101
Da vi skulle legge oss hører vi fly som starter opp på Gardermoen og like etter er hele rommet fullt med fly eksos . Vi tenkte det ville gå bort etter en liten stund fordi slike steder har gjerne bra ventilasjonsanlegg. Men nei , eksosen ble værende i rommet hele natta. Da vi kom ut på gangen om morgenen for å gå til frokost kl 8;40 var det enda verre ute i gangen
Dette hotellet må enten få på plass et nytt ventilasjonssystem eller stenge dørene og bygge om
Å betale 2000 kr for et rom du ikke kan sove i det er svindel
Ikke benytt dette hotellet

Romtips: Dette hotellet bør man ikke bruke uansett utsikt
1  Takk, Steinar J
KristinA1682, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo Airport, Gardermoen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2020

Kjære Steinar

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Vi setter stor pris på dine kommentarer. Jeg beklager at du ikke var helt fornøyd med oppholdet denne gangen. Vi tar med oss dine kommentarer i vårt arbeidet på å bli enda bedre. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 29. februar 2020

Bra plass og nær flyplass og jernbane .
God frokost. Stort fint rom og bad.
Kan anbefales og kommere gjerne igjen.
Men synst at denne anmeldese som skal vere minst 200 teng er formye.
Kunne klart oss med halvparten.

1  Takk, gander636776
KristinA1682, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo Airport, Gardermoen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Kjære Gjest

Tusen takk for en gledelig anmeldelse av hotellet, det setter vi pris på. Hyggelig å høre at du synes hotellet var ideelt plassert, med stort fint rom og bad god frokost. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Vi tok en overnatting her i forbindelse med ferie.Vi ble veldig godt mottatt av en hyggelig resepsjonist, Camilla. Vi ble oppgradert fra dobbeltrom til familierom pga stor kapasitet og var veldig fornøyd med rommet. Senga var passe myk, deilig temperatur på rommet og badet var veldig stort med store fluffy frotehåndklær. En helt grei frokostbuffet med mulighet for frokostvaffel og croissanter i lyse og lune fasiliteter. En stor fordel er glasstunnelen til og fra terminalen som bare er 3 minutter unna. Vi kommer gjerne tilbake hit.

1  Takk, TillaelskerGjermund
KristinA1682, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo Airport, Gardermoen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2020

Kjære Gjest

Tusen hjertelig takk for at du skriver en meget hyggelig anmeldelse av hotellet, vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger. Veldig gledelig å se at du synes oppholdet var veldig bra og at du ønsker å komme tilbake. Hyggelig at familie rommet var fint, sengen myk, badet stort med deilige håndklær, temperaturen på rommet bra og at du likte vaffel på frokostbuffeten. Tusen takk for hyggelig kommentar til Camilla som alltid er blid og hyggelig. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Radisson Oslo AirPort har en fantastisk beliggenhet, med fem minutters overbygget spasertur til flyterminalen. Hotellet, restauranten mv. er modernisert og skreddersydd for travle mennesker. Greit rom, OK mat, ingen ting spesielt.

1  Takk, Kjeros
KristinA1682, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Oslo Airport, Gardermoen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Kjære Gjest

Tusen takk for en gledelig anmeldelse av hotellet, det setter vi pris på. Hyggelig å høre at du synes hotellet var ideelt plassert, med greie rom og ok mat. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning