Vio.com
Anmeldt 5. november 2018

Har vært her 3 dager på en stor konferanse og selve konferansen var meget vellykket. De ansatte (riggere/elektrikere) ved The Qube er både hjelpsomme og imøtekommende, de yter max service og lokalene er veldig bra. Det eneste som ikke fungerte her var festmiddagen, den var ikke mye å skryte av og de som hadde valgt fisk i stedet for kjøtt fikk noen stusselig vegetargreier som ikke smakte noen verdens ting. Maten står ikke i forhold til prisen. De unge damene som serverte lunch begge dagene var også noe helt for seg selv, noe så surt og lite høflig har jeg aldri opplevd. Om det er så grusomt å gå på jobb, så bli hjemme. Hotellet er vel noe av det reneste jeg har opplevd, fine rom og god mat i restauranten. Det eneste problemet her er all trafikken ut og inn av hotellet på natten, reisende som skal ta tidligfly fra Gardermoen, vanskelig å sove her etter kl. 03:00 om morgenen. Hyggelige resepsjonister og topp servitører i restauranten.

Romtips: Prøv å unngå rom ut mot parkeringsplassen. Her er det varelevering tidlig på morgenen og de er ikke stille.
Takk, 843ko
JannicaLR, General Manager på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære 843ko,

Så utrolig bra at du gir oss tilbakemelding, det setter jeg veldig stor pris på! Her var det mye ros og punkter vi kan gjøre forandring og forbedring på. Jeg lover å følge det opp videre i avdelingene.
Takk igjen og velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen,

Jannica Landmark-Rosen
direktør

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Er stort og moderne konferansehotell, hyggelig betjening. Ekstra fin velkomst i resepsjonen, slikt løfter inntrykket og skaper forventinger. Bra! Vi hadde et stort og fint rom. Rent overalt. Gode senger. Rituals-produkter på badet, sminkespeil, godt lys, - og et sett med blå håndklær viser at her er sakene gjennomført og gjennomtenkt! Frokosten er veldig innholdsrik og byr på det aller meste, og det beste! Selv om opplevelsen i restauranten kvelden før var hanglet og litt skuffende, viser hotellet seg samlet sett at dette er et konferansehotell i toppsjiktet.

1  Takk, TheaKBye
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger på Gardermoen og har buss som stopper utenfor som bringer deg til flyplassen. Hotellet har mange rom, store konferanserom og koselig hotellbar. Maten er helt ok. Treningsrom i kjelleren.

Takk, osonder
Anmeldt 18. oktober 2018

Jeg sov her en natt før et tidlig fly dagen etter. Hotellet er kjempestort og med god plass for konferanser. Baren var hyggelig, selv om de spilte litt for høy musikk etter vår smak.
Veldig praktisk med shuttlebuss til flyplassen (70,-) og mulighet for å parkere bilen der.
Godt utvalg til frokost.
Totalt et veldig fint hotell.

1  Takk, Discover0507
JannicaLR, General Manager på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Kjære Discover0507,

Dette var veldig hyggelig å høre, tusen takk for at du gir oss beskjed!
Baren vår er helt nyrenovert så det var ekstra hyggelig, jeg lover å si i fra om musikken.
Vi håper å se dere igjen, velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen,

Jannica Landmark-Rosen
direktør

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Har vært gjest på dette hotellet mange ganger. Hyggelig personale og fine rom. Hotellets frokost hadde godt utvalg av både mat og drikke - og tilbød både varme og kalde retter. Ligger bare 5 minutter unna flyplassen, og det er lett og komme seg til Jessheim eller Oslo.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 448wenchen
JannicaLR, General Manager på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Kjære Wenche N,

Veldig hyggelig å høre fra deg, takk for en fin review. Vi håper at vi ser deg snart igjen, velkommen tilbake.

MVH

Jannica