FindHotel
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Var her i forbindelse med en konferanse. Hotellet er flott og moderne. Maten vi fikk til lunsj og middag var svart god. Rommet var fint og hadde det man trengte. Om jeg skal pirke pa noe ma det vare at det var svart darlig trykk i dusjen. Hyggelig betjening. Anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, rtplf
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Innsjekkingen tok lang tid. Fint inngangsparti og resepsjon. Det luktet kloakk i fløyen rommet mitt lå. Hotellet rengjør ikke rommene under oppholdet, men sier at pengene de sparer går til UNICEF. Tror det handler mest om å spare penger på personale, noe som syntes på svakt rengjort rom. Det er støv og rusk på rommet, tyder på at rengjøringspersonalet har for liten tid.

Konferanserommene er gode, men stolene er ikke de beste. Dårlig pauseservering, lite hygenisk.
Maten er midt på treet, både lunsj og middag.

Det går greit å ha konferanse her, men hvis du kan - styr unna.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Norrast
Anmeldt 5. november 2018

Har vært her 3 dager på en stor konferanse og selve konferansen var meget vellykket. De ansatte (riggere/elektrikere) ved The Qube er både hjelpsomme og imøtekommende, de yter max service og lokalene er veldig bra. Det eneste som ikke fungerte her var festmiddagen, den var ikke mye å skryte av og de som hadde valgt fisk i stedet for kjøtt fikk noen stusselig vegetargreier som ikke smakte noen verdens ting. Maten står ikke i forhold til prisen. De unge damene som serverte lunch begge dagene var også noe helt for seg selv, noe så surt og lite høflig har jeg aldri opplevd. Om det er så grusomt å gå på jobb, så bli hjemme. Hotellet er vel noe av det reneste jeg har opplevd, fine rom og god mat i restauranten. Det eneste problemet her er all trafikken ut og inn av hotellet på natten, reisende som skal ta tidligfly fra Gardermoen, vanskelig å sove her etter kl. 03:00 om morgenen. Hyggelige resepsjonister og topp servitører i restauranten.

Romtips: Prøv å unngå rom ut mot parkeringsplassen. Her er det varelevering tidlig på morgenen og de er ikke stille.
Takk, 843ko
JannicaLR, General Manager på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære 843ko,

Så utrolig bra at du gir oss tilbakemelding, det setter jeg veldig stor pris på! Her var det mye ros og punkter vi kan gjøre forandring og forbedring på. Jeg lover å følge det opp videre i avdelingene.
Takk igjen og velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen,

Jannica Landmark-Rosen
direktør

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Er stort og moderne konferansehotell, hyggelig betjening. Ekstra fin velkomst i resepsjonen, slikt løfter inntrykket og skaper forventinger. Bra! Vi hadde et stort og fint rom. Rent overalt. Gode senger. Rituals-produkter på badet, sminkespeil, godt lys, - og et sett med blå håndklær viser at her er sakene gjennomført og gjennomtenkt! Frokosten er veldig innholdsrik og byr på det aller meste, og det beste! Selv om opplevelsen i restauranten kvelden før var hanglet og litt skuffende, viser hotellet seg samlet sett at dette er et konferansehotell i toppsjiktet.

1  Takk, TheaKBye
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger på Gardermoen og har buss som stopper utenfor som bringer deg til flyplassen. Hotellet har mange rom, store konferanserom og koselig hotellbar. Maten er helt ok. Treningsrom i kjelleren.

Takk, osonder