858mtorres
Haugesund, Norge
1,0 av 5 boblerAnmeldt 29. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
JannicaLR, General ManagerClarion Hotel® Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 2. jan. 2019
Kjære 858mtorres,

Takk for at du gir oss tilbakemelding! Jeg ser at du var hos oss i forbindelse med at flyet ble kansellert, så trist! Håper at dere til slutt fikk en flott tur og ferie. Jeg beklager på det sterkeste at dere fikk en dårlig opplevelse hos oss. Når vi fikk beskjed om flyforsinkelsen så gjorde vi om konseptet fra a la carte til buffet for at ha mulighet å servere alle nye gjester som kom. Veldig trist at dere gikk sultne fra restauranten pga dette. Jeg håper likevel at dere fikk en fin ferie etterhvert og at vi ser dere igjen. Har dere veiene forbi en annen gang, ikke nøl med å ta kontakt med meg på jannica.rosen@choice.no så skal jeg fikse et bra rom til dere. Riktig godt nytt år!

kr 1 099
    kr 1 192
0.6 km fra Clarion Hotel® Oslo Airport
Se flere hoteller i Gardermoen
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt ett superior dobbeltrom som en kickstart på en reise for meg og datteren min - litt skuffende føltes det kun som ett vanlig dobbeltrom i forhold til andre hotell i nærheten.

Bestilte frokost på rommet til morgenen etter - maten kom 15 min for sent (etter at jeg etterlyste den) - og da manglet noe vesentlig fra den amerikanske frokosten - pannekaker - samt det var sølt sirup utover hele den ene frokosten.

Litt mugg i dusjen over såpedispensere - ingen meny i «meny-holderen», ingen penn/blyant tilgjengelig, noe man vel forventer på et Deluxe-rom.

Prøvde å kontakte resepsjon på SMS og chat i appen, ingen svar i det hele tatt i appen, på SMS fikk jeg svar etter noen timer?!? Så måtte ringe resepsjonen istedet.

Så alt i alt ett skuffende opphold til tross for at sengen var utrolig god, rommet pent og frokosten var god - selv om vi ikke fikk alt vi bestilte.

Finnes billigere og bra alternativer andre steder på Gardermoen.

1  Takk, 271cathrines
JannicaLR, General Manager på Clarion Hotel® Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Kjære 271cathrines,

Tusen takk for at du tar kontakt! Jeg beklager på det sterkeste at dere fikk denne opplevelsen. Kan du sende meg mailadressen din så tar jeg kontakt på mail? jannica.rosen@choice.no Jeg vil ikke at du skal være misfornøyd, sånn her skal det definitivt ikke være.
Hører fra deg!

Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra service, perfekt og hyggelig insjeking! Perfekt frukost og restaurant mat og service! For den pris, vi få mye mer , inkl service , mat og hyggelig prat fra staff!
Vi skal tilbake neste gang 👍👍👍

Takk, Vaaidas567

Kjære Vaaidas567,

Så utrolig hyggelig å høre! Håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake og riktigt godt nytt år!

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Var her i forbindelse med en konferanse. Hotellet er flott og moderne. Maten vi fikk til lunsj og middag var svart god. Rommet var fint og hadde det man trengte. Om jeg skal pirke pa noe ma det vare at det var svart darlig trykk i dusjen. Hyggelig betjening. Anbefales.

1  Takk, rtplf
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Innsjekkingen tok lang tid. Fint inngangsparti og resepsjon. Det luktet kloakk i fløyen rommet mitt lå. Hotellet rengjør ikke rommene under oppholdet, men sier at pengene de sparer går til UNICEF. Tror det handler mest om å spare penger på personale, noe som syntes på svakt rengjort rom. Det er støv og rusk på rommet, tyder på at rengjøringspersonalet har for liten tid.

Konferanserommene er gode, men stolene er ikke de beste. Dårlig pauseservering, lite hygenisk.
Maten er midt på treet, både lunsj og middag.

Det går greit å ha konferanse her, men hvis du kan - styr unna.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Norrast
Anmeldt 5. november 2018

Har vært her 3 dager på en stor konferanse og selve konferansen var meget vellykket. De ansatte (riggere/elektrikere) ved The Qube er både hjelpsomme og imøtekommende, de yter max service og lokalene er veldig bra. Det eneste som ikke fungerte her var festmiddagen, den var ikke mye å skryte av og de som hadde valgt fisk i stedet for kjøtt fikk noen stusselig vegetargreier som ikke smakte noen verdens ting. Maten står ikke i forhold til prisen. De unge damene som serverte lunch begge dagene var også noe helt for seg selv, noe så surt og lite høflig har jeg aldri opplevd. Om det er så grusomt å gå på jobb, så bli hjemme. Hotellet er vel noe av det reneste jeg har opplevd, fine rom og god mat i restauranten. Det eneste problemet her er all trafikken ut og inn av hotellet på natten, reisende som skal ta tidligfly fra Gardermoen, vanskelig å sove her etter kl. 03:00 om morgenen. Hyggelige resepsjonister og topp servitører i restauranten.

Romtips: Prøv å unngå rom ut mot parkeringsplassen. Her er det varelevering tidlig på morgenen og de er ikke stille.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 843ko
JannicaLR, General Manager på Clarion Hotel® Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære 843ko,

Så utrolig bra at du gir oss tilbakemelding, det setter jeg veldig stor pris på! Her var det mye ros og punkter vi kan gjøre forandring og forbedring på. Jeg lover å følge det opp videre i avdelingene.
Takk igjen og velkommen tilbake!