Anmeldt 13. januar 2019

Slo til på et Black friday tilbud og vurderte dette hotellet og være bra ut fra tidligere tilbakemeldinger. Oppgraderte fra standard til Superior og forventet derfor et bedre rom. Helt ordinert lite rom så vil ikke anbefale Superior. Kan ikke se hva forskjell på standard og Superior. Spurte dessuten resepskonisten om det virkelig var et Superior rom, som svarte at det er vel det, mer usikker enn bekreftende og har sjekket det. Enten så fikk man det minste rommet eller så virker bildene større enn de faktisk er. Lite trangt rom med stort sett. Bare seng og tv selv om det var en stol på den ene siden, men veldig lite i forhold til andre rom jeg har vært på. Helt utrolig dårlig lydisolerte dører. Var her midten av januar og er nok en dårlig tidspunkt dersom man ønsker fred og ro. Julebord sesong og mye skravling, hoing i korridorer gjør at du må regne med og våkne regelmessig mellom 01-04. Tar til informasjon 100,- for parkering på området. Bra frokost. Kanskje vanlig ut fra hoteller man har vært, men uansett ikke mye å utsette på her. Mye utvalg og mye bra valg. Utrolig god kaffe. God seng. 3 stjerner da jeg er skuffet over rommet da bilder gir et helt annet bilde, samt dårlig isolerte dører, lite rom. Ligger ikke med utsikt mot flyplassen om du er interessert i og se flystripen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Roving44905228432
JannicaLR, General Manager på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Kjære Roving44905228432,

Det var synd! Jeg beklager at ikke rommet sto til forventning. Vil du være kjempesnill og sende meg hvilket rom dette var, så skal jeg sjekke om vi skal gjøre om rommet til et standard rom. Mailadressen min er jannica.rosen@choice.no.

Tusen takk for hjelpen og jeg håper at vi får anledning til å hilse deg velkommen en annen gang til et SUPERIOR rom :) Si i fra hvis du skal ut å reise, så håper jeg at jeg får lov til å hjelpe.

Ha en fin kveld.

MVH Jannica, direktør

Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde booket på Choice vest for flyplassen men ble overflyttet hit pga forhold på det andre hotellet. Greit nok, har bodd her før. Ble oppgradert til superior og ankom et mørkt kaldt rom. Varmeovnen under vinduet virket ikke, flere andre har opplevd det leser jeg. Etter kontakt med resepsjonen fikk vi instruks om å resette ovnen. Da virket den og vi fikk varme på rommet.
Lampen på skrivebordet var en touch type lampe, den lyste i 3 minutter så sloknet den. Etter 20 minutter kunne den slås på igjen.
Seinere på kvelden og dagen etter virket den ikke. Supert med så mørkt rom!
På gulvet ved sengen lå restene fra tåneglene siste gjest hadde klippet vekk fra sine tær. Trodde det var rengjøring på rommet er inkludert i overnattingsprisen?
Og hvor skulle man legge koffertene? På gulvet. Koffert stativ fantes ikke. Så alt i alt, superior begrepet er oppskrytt.
Restauranten om kvelden skal jeg forbigå i stillhet. Begredelig.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, SveinJ
JannicaLR, General Manager på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2019

Kjære SveinJ,

Dette var ikke bra, og dette beklager jeg på det sterkeste. Kan du kontakte meg på jannica.rosen@choice.no så skal jeg fått sett mere på dette? Jeg vil gjerne gjøre noe for deg/dere og følge opp hvilket rom dere var på.

Tusen takk Svein og ha en fortsatt fin dag!

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Sov her 1 natt i forbindelse med en tidlig flyreise dagen etter. Da vi kom inn på rommet var det iskaldt, og ovnen fungerte ikke. Vi fikk byttet rom, men personalet virket ikke fornøyd med dette. Det neste rommet vi fikk var også iskaldt. På kvelden tok vi oss en tur på restauranten for å prøve ala carte menyen, men da fikk vi beskjed om at det kun var buffe denne kvelden. Veldig spesielt siden det var lørdag. Vi gikk derfor sultne fra restauranten. Treningsrommet var også dårlig, og rommene veldig små. Anbefaler ikke dette hotellet!

Takk, 858mtorres
JannicaLR, General Manager på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Kjære 858mtorres,

Takk for at du gir oss tilbakemelding! Jeg ser at du var hos oss i forbindelse med at flyet ble kansellert, så trist! Håper at dere til slutt fikk en flott tur og ferie. Jeg beklager på det sterkeste at dere fikk en dårlig opplevelse hos oss. Når vi fikk beskjed om flyforsinkelsen så gjorde vi om konseptet fra a la carte til buffet for at ha mulighet å servere alle nye gjester som kom. Veldig trist at dere gikk sultne fra restauranten pga dette. Jeg håper likevel at dere fikk en fin ferie etterhvert og at vi ser dere igjen. Har dere veiene forbi en annen gang, ikke nøl med å ta kontakt med meg på jannica.rosen@choice.no så skal jeg fikse et bra rom til dere. Riktig godt nytt år!

Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt ett superior dobbeltrom som en kickstart på en reise for meg og datteren min - litt skuffende føltes det kun som ett vanlig dobbeltrom i forhold til andre hotell i nærheten.

Bestilte frokost på rommet til morgenen etter - maten kom 15 min for sent (etter at jeg etterlyste den) - og da manglet noe vesentlig fra den amerikanske frokosten - pannekaker - samt det var sølt sirup utover hele den ene frokosten.

Litt mugg i dusjen over såpedispensere - ingen meny i «meny-holderen», ingen penn/blyant tilgjengelig, noe man vel forventer på et Deluxe-rom.

Prøvde å kontakte resepsjon på SMS og chat i appen, ingen svar i det hele tatt i appen, på SMS fikk jeg svar etter noen timer?!? Så måtte ringe resepsjonen istedet.

Så alt i alt ett skuffende opphold til tross for at sengen var utrolig god, rommet pent og frokosten var god - selv om vi ikke fikk alt vi bestilte.

Finnes billigere og bra alternativer andre steder på Gardermoen.

1  Takk, 271cathrines
JannicaLR, General Manager på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Kjære 271cathrines,

Tusen takk for at du tar kontakt! Jeg beklager på det sterkeste at dere fikk denne opplevelsen. Kan du sende meg mailadressen din så tar jeg kontakt på mail? jannica.rosen@choice.no Jeg vil ikke at du skal være misfornøyd, sånn her skal det definitivt ikke være.
Hører fra deg!

Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra service, perfekt og hyggelig insjeking! Perfekt frukost og restaurant mat og service! For den pris, vi få mye mer , inkl service , mat og hyggelig prat fra staff!
Vi skal tilbake neste gang

Takk, Vaaidas567

Kjære Vaaidas567,

Så utrolig hyggelig å høre! Håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake og riktigt godt nytt år!