Trip.com
eDreams
Destinia.comUSD 133
Anmeldt 9. desember 2020 via mobile enheter

Hotellet oppleves som et moderne hotell. Hyggelig ansatte og veldig god mat.

MEN i 2020 er det skikkelig dårlig at man ikke har WiFi-dekning på rommet. Vi var et stort antall personer og de fleste klagde på dette.

Serviceinnstilte ansatte tilbøy oss å bytte rom, men fremdeles skulle ikke dette vært et problem.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, Panokadler
Frida Andersson, Gjestetjenester/resepsjon på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2020

Kjære Panokadler,

Og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en review etter oppholdet ditt hos oss! Dette betyr virkelig mye for oss og det varmer å se at du hadde det fint.

Vi har adressert problemet med wifi i går, så vi har nå installert flere rutere, og flere vil komme på slutten av året. Håper dette kan hjelpe!

Ha en fin dag videre.
Hilsen fra

Frida & Team Clarion Hotel Oslo Airport

Anmeldt 14. april 2020

Jeg er gullmedlem og tok ut en bonusnatt som overhodet ikke levde opp til 20000 poeng i disse tider.

Med nesten tomt hotell velger de et rom vegg i vegg med et annet rom der det er full fest midt på natten. Resepsjonen tok ansvar etter en telefon fra meg, men natten var delvis ødelagt :-/

"Frokosten" var på et absolutt minimum, to enkle påsmurte knekkebrød, et egg (uten noe rundstykke e.l.), en mini juice, et eple og den minste blåbær muffin jeg har sett.

Dato for oppholdet: april 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, Phantomet
Anmeldt 24. januar 2020

Kona ig jeg trengte en pause i hverdagen og dro til Clarion Gardermoen.
Jeg har vært der mange ganger i konferansesammenheng og aldri blitt skuffet.
Heller ikke denne gang. Profesjonelt, vennlig, rent og pent.
God mat. Nære Gardermoen for de som skal fly. Kan absolutt anbefales !

Romtips: Oppgrader til superior
Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Trond S
Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Er her på et landsmøte.
Store gode lokaler, med alle tekniske fasiliteter.
Middels mat og grusom barmusikk, som ikke frister til å dra ut tida i fellesarealene.
Ingen varme vegetaralternativer til lunsj trekker noe ned.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, ase-kari
JannicaLR, General Manager på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2019

Kjære ase-kari,

Oj, det var ikke bra med så dårlig musikk, jeg lover å følge opp! Vi har alltid store salatbuffeter til lunsj, så håper du fant noe der som du likte. Tusen takk for tilbakemeldinger, jeg tar det videre med kjøkkensjef så vi er ekstra obs i fremtiden.

Håper å se deg snart igjen, velkommen tilbake.

MVH Jannica

Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Konferansehotell med profesjonell og oppmerksom betjening. Rommene er blitt pusset opp siden forrige konferanse . Møtefasilitetene er gode og maten er på der jevne pluss men har et forbedringspotensiale

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, larsj898

Kjære larsj898,

Tusen takk for bra tilbakmelding! Vi håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake.

MVH Jannica