FindHotel
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Vanskelig å få bord, skyldte på mange konferansegjester, var helt underbemannet. Måtte vente nesten 1 time på å få menyen, som nesten ikke hadde noe utvalg. Maten var elendig. Ikke mulig å få et glass tørr hvitvin. Vanskelig å få betalt. De ansatte løp som piska skinn….

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Explorer33982288118
Frida Andersson, Gjestetjenester/resepsjon på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Kära Tore,

Tusen tack för att du hjälper oss att bli bättre och vet vad vi ska lägga fokuset på.
I helgen levererade vi verkligen inte det vi önskar att göra och det kan vi bara beklaga.
Vi har fortfarande många rättningslinjer att jobba efter och 1 meters avstand gör att våran restaurang bara klarar att ta 1/3 av den totala kapaciteten. Men oavsett så ska vi leverera kvalite på maten och en fantastisk service, detta ska jag meddela avdelningen direkt så sätter vi actions.

Så tusen tack igen för din tilbakemelding och så önskar jag dig en fin vecka.
Frida, Clarion Hotel & Congress Oslo Airport.

Anmeldt 26. august 2021

Dette er ett flott hotell med gode lokaler. Alt ligger til rette for en god drift.
Dog så ble vi overrasket over dårlig service, spesielt i baren. Her er det ansatte som hverken kan jobben sin i baren ved å servere feil drikk ved gjentatte anledninger og totalt mangel på service og kundebehandling.
Ingen viste hvor vi skulle spise lunsj og ble kastet frem og tilbake mellom The Qube og hotellet.
Overraskende dårlig av ett hotell man forventer profesjonalitet fra.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 200pera
Frida Andersson, Gjestetjenester/resepsjon på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei 200pera,

Tusen takk for at du tar deg tid til å svare oss på tripadvisor.
Våre tilbakemeldinger fra gjester hjelper oss å bli bedre og sterkere.
Dessverre så er vi i en veldig utfordrende periode på vårt hotell denne uken med logistikk/åpning av nye avdelinger samt ombygging av kjøkken/restaurant.
Vi lever av våre gjester å vi skal alltid gi det lille ekstra på vårt hotell.
En slik opplevelse du sitter igjen med fra vår bar beklager vi på det sterkeste og jeg kan garantere at det skal bli tatt videre.
Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake til Clarion Hotel & Congress Oslo Airport.

Hilsen,
Frida

Anmeldt 9. desember 2020 via mobile enheter

Hotellet oppleves som et moderne hotell. Hyggelig ansatte og veldig god mat.

MEN i 2020 er det skikkelig dårlig at man ikke har WiFi-dekning på rommet. Vi var et stort antall personer og de fleste klagde på dette.

Serviceinnstilte ansatte tilbøy oss å bytte rom, men fremdeles skulle ikke dette vært et problem.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, Panokadler
Frida Andersson, Gjestetjenester/resepsjon på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2020

Kjære Panokadler,

Og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en review etter oppholdet ditt hos oss! Dette betyr virkelig mye for oss og det varmer å se at du hadde det fint.

Vi har adressert problemet med wifi i går, så vi har nå installert flere rutere, og flere vil komme på slutten av året. Håper dette kan hjelpe!

Ha en fin dag videre.
Hilsen fra

Frida & Team Clarion Hotel Oslo Airport

Anmeldt 14. april 2020

Jeg er gullmedlem og tok ut en bonusnatt som overhodet ikke levde opp til 20000 poeng i disse tider.

Med nesten tomt hotell velger de et rom vegg i vegg med et annet rom der det er full fest midt på natten. Resepsjonen tok ansvar etter en telefon fra meg, men natten var delvis ødelagt :-/

"Frokosten" var på et absolutt minimum, to enkle påsmurte knekkebrød, et egg (uten noe rundstykke e.l.), en mini juice, et eple og den minste blåbær muffin jeg har sett.

Dato for oppholdet: april 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, Phantomet
Anmeldt 24. januar 2020

Kona ig jeg trengte en pause i hverdagen og dro til Clarion Gardermoen.
Jeg har vært der mange ganger i konferansesammenheng og aldri blitt skuffet.
Heller ikke denne gang. Profesjonelt, vennlig, rent og pent.
God mat. Nære Gardermoen for de som skal fly. Kan absolutt anbefales !

Romtips: Oppgrader til superior
Dato for oppholdet: januar 2020