Anmeldt 12. mai 2019

Dette er en avslappende plass som også serverer god mat til frokost og middag, Hyggelig betjening. God plass til å slappe av. Ligger et sted det er lett å ta seg en gåtur i et fint miljø. Gode treningsmuligheter. Her har jeg bodd før og jeg kommer igjen.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Karl Ove J
Tone F, Salgssjef på Best Western Leto Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2019

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du var fornøyd med oppholdet på vårt hotell.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 26. april 2019

Bra sted hvor hunder er hjertelig velkommne, gode luftemuligheter og gennerelt perfekt for dem som reiser med kjeledyret.
Hyggelig betjening som gir god service og gir stedet en god atmosfære.
Rene pene rom med hjelpsomme og høflig betjening.

Dato for oppholdet: april 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Sightsee26742939024
Letoarena, Daglig leder på Best Western Leto Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2019

Anmeldt 22. april 2019

Som vanlig hele påskehelgen pga hundeustilling. Bra sted for opphold med hunder. Store nok rom. Maten er oppgradert betydelig siden jeg var der i fjor. Fint turområde for lufting av hund. Utrolig hyggelige folk som jobber der, alt er like viktig.
Gode senger, sover som hjemme :D

Dato for oppholdet: april 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Anne-Grethe S

Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Frokosten er bra, rommene er ganske rene. Men rommene er halveis opppuset. De er veldig store, altså veldig! Men de kunne heller vært halvparten så store og mer eksklusive. F. Eks. Lysstoffrør i taket trodde jeg man hadde sluttet med. Det er helt greit, masse rom, men ingenting mer. Ingen fasiliteter å skryte av så vidt jeg fant ut av i løpet av 3 dager her.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, I8553HHchristianh
Letoarena, Leder  på Best Western Leto Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2019

Takk for ditt besøk og tilbakemelding. Vi bestreber oss til det ytterste for å ha fornøyde gjester og det er meget beklagelig at vi ikke innfridde denne gang. Synd du ikke kontaktet resepsjonen for aktiviteter, da vi kan tilby både spillerom og treningsenter. Vi håper å kunne ønske velkommen tilbake ved en senere anledning og at opplevelsen blir mer positivt.

Anmeldt 5. mars 2019

Det er alltid hyggelig å komme til Letohallen hotell med hund. Blir godt mottatt, hyggelig personale, rent og pent rom, gode senger med tilstrekkelig plass.
Mulighetene for lading av El-bil under oppholdet er ikke tilfredsstillende. I 2019 forventer man bedre.

Dato for oppholdet: mars 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Paradise19233651438

Takk for ditt besøk og positive tilbakemelding. Vi håper å kunne ønske hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Neste gang du kommer er lader på plass :-)