Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Agoda.com
Travelocity
Anmeldt 26. juli 2021

Familie rommet var stooort, og passet ypperlig for en familie på 5. får trekk pga kjøleanlegget ikke fungerte på vårt rom, siden der var nesten 30+ ute. Frokost var helt grei. Greit utvalg av både pålegg, drikke og varmmat. Pluss at det er dagens middag ink!

Takk, Acillatem88
Hege Bentzon, Daglig leder på Best Western Leto Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Takk for ditt besøk og tilbakemelding til oss. Vi håper å kunne ønske velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 6. juli 2021

Trivelig og rent hotell med god frokost, og bra service.
Ansatte som er meget imøtekommende og med et stort smil.
Beliggende rett ved E6, og med kort vei til både Oslo Lufthavn Gardermoen og jernbane.

Takk, larsstroms

Takk for ditt besøk og tilbakemelding. Vi håper å kunne ønske velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Var et fint hotell. Rommene var fine og rene. Dynene og putene var gode. Det var veldig stille og rolig der. Frokosten var kjempegod, med mye varm mat også. Personalet var høflige og hjelpsomme. Koselig hotel jeg vil anbefale til andre. Det var også tillat med hunder der.

Takk, Inger E
Hege Bentzon, Daglig leder på Best Western Leto Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2021

Takk for ditt besøk og hyggelige tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. november 2020

God service, og renslige rom. Fin atmosfære og livlig omgivelser. Bra med varme og luft. Stor og flott arene mtp arranagemente som ble holdt. Foajé er koselig og behagelig med god mat og drikke som passer til anledningen

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, alexandraeide
CIC Hospitality, Daglig leder på Best Western Leto Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2021

Hei,

tusen takk for din tilbakemelding etter endt opphold hos oss!

Vi ser frem til å ønske deg velkommen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 4. april 2020 via mobile enheter

Betjeningen er veldig imøtekommende og hjelpsomme.
Pga. Covid 19 var det selvfølgelig redusert tilbud på servering.
Rommet var rent og pent, med en god seng. Det var også mulighet for å lage seg en kaffe eller tekopp på rommet.
Kan trygt anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: april 2020
1  Takk, 847oddbj_rnk
Letoarena, General Manager på Best Western Leto Arena, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2020

Takk for ditt besøk og tilbakemelding Hyggelig å høre at du hadde et fint opphold til tross for omstendighetene. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.