Trip.com
CheapTicketsUSD 111
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

En flott alternativ når du må reise tidlig på morgenen. Vi spiste en god middag når vi kom, fin servering og god mat. Stille og rolig på hotellet, gode senger var det også. Tidlig oppe for å rekke å få oss litt frokost, kjempeflott frokost.

Takk, 85kjellmac
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei Kjell, og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.

Hyggelig å høre at du hadde ett fint opphold. Det er veldig viktig for oss, vi setter stor pris på deres tilbakemelding.

Anmeldt 14. oktober 2018

Vi ankom sent og skulle bare bruke hotellet til å sove på før tidlig avreise fra Gardermoen dagen etter. Vi rakk imidlertid å registrere rene rom, gode senger og bra frokost (tidligtilbudet). Ekstra stas at vi som Scandic-medlemmer fant en liten gave til barna, samt et håndskrevet kort på senga.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, charlotteheggtveits

Hei Charlotte, og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.

Hyggelig at du likte frokosten vår, og håper barna blev fornøyde:)

Anmeldt 10. oktober 2018

Et greit hotell med god parkering, Langt og dyrt med taxi fra Gardemoen flyplass men det går også buss shuttel. Meget god alla carte meny, hyggelig betjening som gjorde kvelden trivelig. Kommer til å bruke dette flere ganger

Takk, John H

Hei John, og tusen takk for fin tilbakemelding.

Veldig hyggelig å høre at du likte maten og servicen vår. :)

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 7. oktober 2018

Personalet er veldig hyggelige og gjør alt de kan for å legge til rette for allergimat blant annet. Kan spesiellt anbefales for mat allergikere. Lett og komme til å fra Gardermoen. En kano gås ta rutebussen som er halv pris av shuttel bussen

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, grykf
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei, og tusen takk for fin tilbakemelding her på Tripadvisor.

Veldig hyggelig å høre at du likte servicen vår. :)

Anmeldt 5. oktober 2018

Vi bodde her en natt i forbindelse med tidlig flyavgang. Rommet var litt trangt, men helt Ok for en natt. Det er vel hva de fleste tilbringer her, for beliggenheten/stedet er jo ikke noen destinasjon i seg selv. Hotellet ligger midt i trafikken, men vi fikk rom som vendte bort fra bensinstasjon/døgnåpen McDonald, og det fungerte veldig bra. Gratis parkering, og mulighet for å langtidsparkere mot betaling. Hyggelig og grei betjening.
Frokosten var middels til Scandic å være, men så har de da også noen hotell med eksepsjonelt god frokost. Delikat og hyggelig frokostrom/restaurant. Nyoppusset?

Romtips: Rom som vender vekk fra parkeringen er mer stille.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Else-Hilde K

Hei Else-Hilde,

og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Hyggelig å høre at du likte servicen vår, og det stemmer at restauranten vår er nyoppusset.