Expedia.comUSD 92
ScandicHotels.comUSD 93
FindHotelUSD 93
Anmeldt 17. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Anmeldt 17. desember 2018

Sentralt og fint beliggende hotell når Oslo lufthavn. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Rommene var ganske slitt og mangler vel litt på å være på høyden med mange av konkurrentene. Hyggelige priser dog!

• Reisetype: Reiste alene
Takk, jarled2013

Hei Jarle, og tusen takk for din tilbakemelding,

Vi er enig med deg angående oppussing, og håper våre eiere vil oppgradere rommene innom nærmeste fremtid.

Vi håper og se deg her igjen,

Johanna Skjelsbek
General Manager

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Et godt hotell. Litt lange korridorer. Meget vennlig resepsjoniste. Maten var god.
Reagerte på at de fraktet mat mellom hotellet (ute) som ikke var tildekket. Svikt i ik-mat rutinene. Alt i alt meget bra.

Takk, Jan-Rune1980

Hei Jan-Rune, og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadviser.

Hyggelig å høre at du likte maten vår.

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi deres mening, det er slik vi kan bli bedre.

Johanna Skjelsbek
General Manager

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte å overnatte her før ferien for å slippe å stå opp så tidlig.
Helt greie rom, men det var litt kaldt der når vi sjekket inn. Frokosten var veldig bra med et stort utvalg. Hyggelig betjening. Det er ganske da at vi gjentar det.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 944vidars
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.

Veldig hyggelig å høre at dere likte frokosten vår, og att betjeningen var til forventning.
Vi beklager at det var kalt på rommet, temperatur er noe vi skal sjekke hver dag, så dette tar vi med oss videre.

Ønsker deg en riktig fin uke videre, og håper vi ses snart igjen,

Johanna Skjelsbek & Team Gardermoen

Anmeldt 12. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018