Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Flott hotell, veldig hyggelig betjening, særlig de i resturanten og de som sørget for snacks i pausene.

Hotell rommet var rent og ryddig og manglet ingenting.

Maten var litt midt på treet når det kom til noen retter, men alt i alt, god mat.

Burde vært lov å hente annet enn svart kaffe i pausene.

Takk for oppholdet

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Tiriltor
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei kjære gjest og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadviser.

Veldig hyggelig å høre at du hatt ett fint opphold hos oss, og at betjeningen var bra.

Vi ønsker deg hjertelig tilbake en annen gang,

Mvh Johanna Skjelsbek

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger nært E6 og Gardermoen flyplass. Shuttelbuss går ofte til og fra hotellet.
Gratis parkering er ett pluss, fikk et billig familie rom som var helt i orden. Gratis wifi. Bodde der i to netter.
Frokosten var Ok. Fant ikke smør begge dagene. Brødet kunne ha vært en annerledes og normal brød type. Velger samme hotell en annen gang

1  Takk, Stokk
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei kjære gjest og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadviser.

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det er slik vi kan bli bedre.

Vi ser frem til å se deg her hos oss igjen,

Anmeldt 17. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 17. desember 2018

Sentralt og fint beliggende hotell når Oslo lufthavn. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Rommene var ganske slitt og mangler vel litt på å være på høyden med mange av konkurrentene. Hyggelige priser dog!

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, jarled2013

Hei Jarle, og tusen takk for din tilbakemelding,

Vi er enig med deg angående oppussing, og håper våre eiere vil oppgradere rommene innom nærmeste fremtid.

Vi håper og se deg her igjen,

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Et godt hotell. Litt lange korridorer. Meget vennlig resepsjoniste. Maten var god.
Reagerte på at de fraktet mat mellom hotellet (ute) som ikke var tildekket. Svikt i ik-mat rutinene. Alt i alt meget bra.

Takk, Jan-Rune1980

Hei Jan-Rune, og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadviser.

Hyggelig å høre at du likte maten vår.

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi deres mening, det er slik vi kan bli bedre.