Vio.com
Etrip
Priceline
StayForLong
Anmeldt 28. januar 2019

Har bodd et par ganger på Scandic Gardermoen.Rom, frokost og betjening er veldig bra, - sett i forhold til prisen man betaler.Denne lørdagen var like vel ganske så spesiell.Baren var stengt, men vi fikk anledning til å sitte i restauranten, - og kunne bestille drikke fra baren.Restauranten var 1/3 full av middagsgjester. Mange ville ha Rødvin til maten. Hotellet var kjemisk fritt for rødvin. Ganske spesielt, og ikke helt godt planlagt, spør du meg.jeg skal sjekke vinkjelleren neste gang jeg skal bestille rom.:-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, TerjeGaa
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei Terje,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi beklager på det sterkeste at vi ikke hadde rødvin til salgs denne kvelden.

Det skal så klart ikke skje igjen og vi skal se til å ha rødvin klart til deg neste gang.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning,

Mvh
Team Gardermoen

Anmeldt 12. januar 2019

Dette var en selsom opplevelse. Verste Scandic hotell jeg har vært på. Personale var vennlig, men hotellet bærer preg av alderen. Kjedelige intetsigende omgivelser mellom McDonalds og Statens Vegvesen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Fanafjord
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei kjære gjest og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadviser.

Vi setter stor pris på din tilbakemelding.
Vi håper som deg at vi skal få fornyet hotellet vårt, og håper du vil ta turen innom oss da.

Mvh Johanna Skjelsbek

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Flott hotell, veldig hyggelig betjening, særlig de i resturanten og de som sørget for snacks i pausene.

Hotell rommet var rent og ryddig og manglet ingenting.

Maten var litt midt på treet når det kom til noen retter, men alt i alt, god mat.

Burde vært lov å hente annet enn svart kaffe i pausene.

Takk for oppholdet

Takk, Tiriltor

Hei kjære gjest og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadviser.

Veldig hyggelig å høre at du hatt ett fint opphold hos oss, og at betjeningen var bra.

Vi ønsker deg hjertelig tilbake en annen gang,

Mvh Johanna Skjelsbek

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger nært E6 og Gardermoen flyplass. Shuttelbuss går ofte til og fra hotellet.
Gratis parkering er ett pluss, fikk et billig familie rom som var helt i orden. Gratis wifi. Bodde der i to netter.
Frokosten var Ok. Fant ikke smør begge dagene. Brødet kunne ha vært en annerledes og normal brød type. Velger samme hotell en annen gang

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Stian R
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei kjære gjest og tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadviser.

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det er slik vi kan bli bedre.

Vi ser frem til å se deg her hos oss igjen,

Mvh
Johanna Skjelsbek