Anmeldt 7. august 2019

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Anmeldt 5. august 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 4. august 2019

Er veldig fornøyd med hotellet! Hyggelig personell, rent og pent. Veldig fint hotellrom og nydelig frokost. Dette hotellet er virkelig noe å anbefale! Neste gang drar jeg tilbake til dette hotellet, absolutt

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, jsoren967036

Kjære gjest, tusen takk for fin tilbakemelding.

Veldig hyggelig å høre at dere hatt ett fint opphold hos oss! Vi gleder oss å se deg igjen.

Vi ønsker deg en riktig god uke videre og velkommen tilbake til oss.

Mvh
Johanna Skjelsbek
General Manager

Scandic Gardermoen

Anmeldt 30. juli 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Johanna S, General Manager på Scandic Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Anmeldt 19. juli 2019

Møtt med dårlig service i skranken etter at flyet var forsinket og shuttlebussen sluttet å kjøre
Lange korridorer til rom
Lite personlig innredning
Frokosten var meget bra, men igjen servicen i skranken under pari

Takk, sveinmyhr

Kjære gjest, tusen takk for din tilbakemelding. Det er slik vi kan bli bedre.

Så hyggelig å høre at dere likte frokosten vår!

Vi ønsker deg en riktig god sommer videre og velkommen tilbake til oss.

Mvh
Johanna Skjelsbek