TripadvisorUSD 84
Travelocity
Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 84
Anmeldt 12. mars 2020 via mobile enheter

Med stillasjer og masse søppel rundt bygget så fant vi inngangen til hotellet der folk satt å dampet røyk så det oset .
Gebroken talende resepsjonist som tok tlf ut av hånden min ved innsjekk ( i disse koronatider ) for å finne bestillingen vår.
Kom oss inn og gulvet knirket værre enn en gammel stavkirke.
Inn på wc da vi hadde kjørt lang , der hang toalettet løst på veggen .
Tett avløp i vasken som laget lyd i lang tid etterpå .
Tok ca 5 min før varmvannet kom i dusjen også .

Men frokosten var bra .

Takk for meg , kommer aldri tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, Aslak74
Anmeldt 3. mars 2020

Jeg kan anbefale dette hotellet på det varmeste. Har bodd der flere ganger tidligere og alltid vært fornøyd. Hjemmekoselig, ikke for stort, kun to etasjer, oversiktlig og greit. Manglet ingenting. Shuttle buss til flyplassen rett utenfor døren med hyppige avganger. Veldig hyggelig betjening. Denne gangen vil jeg spesielt trekke frem den blide, unge damen i resepsjonen da jeg sjekket inn relativt sent på kvelden. Et funn!. Hotellet har også en glimrende parkeringsordning. Kommer til å bo der igjen og igjen og igjen...

1  Takk, Mann27022020
Anmeldt 2. mars 2020

Vi overnattet der i 2 døgn fra fredag til søndag, under oppholdet var det ingen rengjøring av hotellrommet å ingen bytting av hånduker. Første natten kom det så mye eksos inn igjennom ventilasjonsanlegget at vi måtte åpne vinduet, den siste natten så tror jeg ikke det var påslått, våknet til veldig tung luft. Det knirker i gulvet overalt hvor man går og man kan få lett sjøsyke av å gå igjennom korridoren til rommet. Frokosten var under gjennomsnittet med gammelt hardt seigt brød. Her trengs det total renovering. Generelt ikke verdt den prisen de tar for ei natt. Generelt ikke hva man forventer av ett Scandic hotell

1  Takk, KimA1060
Anmeldt 24. februar 2020

Anmeldt 8. februar 2020

Hotellet begynner å bli slitt, men det gjenspeiles i prisen så da er det jo helt ok. Bra renhold og hyggelig betjening. Stille om natta. Bra Wi-Fi og fantastisk frokost. Var på kurs på nabohotellet, men valgte heller å bo her pga pris.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Passport65068832039