FindHotel
Destinia.com
Anmeldt 30. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige folk i resepsjonen. Ga oss rom med ekstra seng uten forvarsel. Rene rom.

Frokosten er helt perfekt! Alt man måtte ønske seg, og lekkert presentert. Masse god mat.Hele familien er meget fornøyde. Hit stopper vi innom igjen.
Takk for oss!

Takk, Jeeey
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Helt greit for en natt, alt er midt på treet.

Manglet en av to gardiner på rommet, det ble lyst på morgenen. Badet var ikke rengjort godt, det var masse lange sorte hår liggende rundt på baderoms gulvet.
Ikke bra.

Det er ikke AC på hotellet. Vi fikk en varm natt, ikke mulig å sette opp vindu heller.

Bra internett og bra tv.
Gode senger.

Vi spiste buffeten om kvelden til 249 kr.
Kjøtt eller fisk med masse godt tilbehør og en enkel dessert og kaffe.
Helt ok.

De som jobber der er veldig hyggelige, frokost meget bra.
Pluss for gratis parkering under oppholdet.

2  Takk, Apeks
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Et litt stusselig hotell.
Mange brakker satt sammen til hotell. Ganske slitt. Møterommet hadde dårlig ventilasjon og dårlig temperaturstyring. Rommene er greie nok, men det som en gang kanskje var pent, begynner nå å bli slitt og ødelagt. Vonde puter, så jeg måtte bruke nabodyna som pute.
Bufféen til frokost og lunsj var veldig bra og de som jobber på hotellet er veldig hyggelige og fortjener skryt.

Romtips: Vær forberedt på støy fra trafikken til McDonald's og bensinstasjonen rett utenfor hotellet
Takk, Nobelty
Anmeldt 20. juni 2021

Bodde der 1 natt. Vanvittig varmt på rommet. Ingen aircondition. Ikke mulig å sove med vinduet åpent for det er mye råning i nabolaget. Endel støy fra Jessheims nattmatsjapper vegg i vegg.
Sover du gjennom alt så går der vel...

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Kåre S